اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز:

ملت ایران هیچ‌گاه دستاوردهای انقلاب را فراموش نخواهند کرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ملت ایران هیچ گاه دستاوردهای انقلاب را فراموش نخواهند کرد.

ملت ایران هیچ‌گاه دستاوردهای انقلاب را فراموش نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعباس مسعودی با حضور در میان سیل جمعیت مردم در کلانشهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان هر چه تلاش کنند قادر نخواهند بود که این انقلاب و دستاوردهایش را با خدشه مواجه کنند.

وی ادامه داد: حضور پرشور امروز مردم استان البرز نیز نشان‌دهنده این است که توانسته‌ایم در انتقال ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا به خوبی عمل کرده و نسل امروز را به آنچه که در کشور روی داد، مطلع سازیم.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان هیچ‌گاه از تلاش خود برای ضربه زدن به این انقلاب دست نمی‌کشند افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنان با توطئه‌ها و اهداف مختلف در نظر داشتند تا ملت ایران را از مسیر انقلاب منحرف کرده تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

مسعودی گفت: اما ولایتمداری مردم، هوشیاری و آگاهی آنان از دسایس دشمنان، هنوز به دشمنان اجازه نداده است که آنان بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

مسعودی افزود: با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همواره با بکارگیری هجمه‌های فرهنگی، ایجاد انحرافات سیاسی و اقتصادی سعی داشته‌اند به اهداف شوم خود دست یابند، اما ملت ایران با آگاهی تمام جلوی نیرنگ‌های آنان ایستاد.

*ملت ایران همچون سدی در برابر دسایس دشمنان است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه ملت ایران همچون سدی در برابر دسیسه‌های دشمنان است اظهار کرد: در چند سال گذشته دشمنان با ایجاد تحریم‌های اقتصادی به دنبال ایجاد ناآرامی در کشور بودند، اما ملت ایران با رهنمودهای رهبری مانع از تحقق اهداف دشمنان شدند.

مسعودی بیان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بهترین راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب و نظام، اقتصاد مقاومتی است.

وی تأکید کرد: ما آرمان‌های انقلاب را هرگز به بهای ناچیزی از دست نخواهیم داد و تا زمانی که مردم ولایتمدار و متحد داشته باشیم دشمن نمی‌تواند به اهداف خود نزدیک شود.

خیابان‌های در نظر گرفته شده برای راهپیمایی 22 بهمن امسال مملو از جمعیت است و مردم با حضور خود بار دیگر دشمنان را مأیوس کردند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول