اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

ارائه خدمات به 120 هزار زنجانی از سوی مرکز توانمندسازی روزبه

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از ارائه خدمات به 120 هزار زنجانی از سوی مرکز توانمندسازی روزبه زنجان خبر داد.

ارائه خدمات به 120 هزار زنجانی از سوی مرکز توانمندسازی روزبه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد  در مراسم کلنگ‌زنی مرکز آموزشی و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار روزبه زنجان، اظهار کرد: در سطح کشور موسسات خیریه بسیاری فعالیت می‌کنند که برخی از موسسات منشأ خیر برای جامعه محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه موسسات خیریه در زمینه احداث مدرسه، دانشگاه، خوابگاه، بیمارستان، مسکن، مسجد و مراکز درمانی خاص فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: هر خیری با نیت خاصی نسبت به جامعه خود ادای دین می‌کند.

استاندار زنجان رفع نیازهای جامعه را از اهداف خیرین برشمرد و گفت: برخی خیرین و موسسات خیریه در مسیر اهداف خود حرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی موسسات نیز در مسیر اهداف خود حرکت نکرده‌اند، افزود:‌ خوشبختانه موسسه خیریه روزبه در استان اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

*پیشینه خوب موجب افزایش اعتماد مردم به موسسه روزبه شده است

رئوفی‌نژاد با اشاره به اقدامات خداپسندانه موسسه خیریه روزبه زنجان تصریح کرد: پیشینه خوب این موسسه موجب افزایش اعتماد مردم به فعالیت‌های موسسه شده است.

وی با اشاره به قرارگیری مرکز آموزشی و توانمندسازی روزبه زنجان در بین دو شهرک اقماری زنجان خاطرنشان کرد: 120 هزار نفر از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

*ارائه خدمات آموزشی به یک سوم جمعیت زنجان

استاندار زنجان با بیان اینکه خدمات این مرکز به یک سوم جمعیت شهر زنجان ارائه می‌شود، یادآور شد: مردم این دو شهرک از خدمات مرکز توانمندسازی و آموزشی روزبه بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این مرکز خدمات آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و کارآفرینی را ارائه می‌کند، افزود: آموزش‌های لازم به بانوان در این مرکز ارائه می‌شود.

گفتنی است، مرکز آموزشی و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار روزبه زنجان در چهار طبقه در 8 هزار و 800 مترمربع احداث می‌شود.

این مرکز به منظور آموزش به بانوان و فروشگاه عرضه مستقیم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/73003/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول