اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی خبر داد

دستگیری اشرار مسلح در هنگ مرزی تایباد

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی گفت: در عملیاتی توسط ماموران هنگ مرزی تایباد یک باند مواد مخدر منهدم، چهار شرور مسلح دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

دستگیری اشرار مسلح در هنگ مرزی تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدکاظم تقوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب این خبر و با اشرافیت اطلاعاتی، مرزداران هنگ مرزی تایباد با تعدادی از اشرار مسلح که قصد ورود به کشور را داشتند، درگیر و موفق شدند چهار تن از آنان را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در این عملیات ماموران این فرماندهی ضمن دستگیری چهار شرور مسلح، مقدار 52 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و تجهیزات مخابراتی کشف و ضبط کردند.

تقوی خاطر نشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی مرزداران و مرزبانان خراسان‌رضوی مستقر در مرزهای شرق کشور اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر یک لحظه نمی‌توانند آرامش داشته باشند و تا براندازی آنها محکم و استوار ایستاده‌اند.

73 متهم خیابانی در عملیات امنیت محله‌محور دستگیر شدند

در ادامه احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: تیم‌های گشت و کنترل کلانتری‌های شهرک ناجا، مصلا، خواجه‌ربیع و گلشهر مشهد مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور را در مشهد به اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: افسران آگاهی کلانتری شهرک ناجا در این عملیات توانستند باند سرقت خودرو را متلاشی و با دستگیری 3 متهم، یک دستگاه خودروی مسروقه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در این اقدام ضربتی چهار زورگیر خیابانی، یک کیف‌قاپ حرفه‌ای، هشت توزیع‌کننده مواد مخدر و 20سارق خیابانی دستگیر و مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش و شیشه از متهمان کشف شده است.

کریمی خاطر نشان کرد: تیم‌های گشت و تجسس کلانتری مصلا در اجرای این عملیات گسترده توانستند 6 مرد و یک زن که از سارقان خیابانی سابقه‌دار و حرفه‌ای بودند را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: ماموران کلانتری 17 همچنین 13 خرده‌فروش مواد مخدر را نیز به دام انداختند و در این عملیات 11 دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به متلاشی شدن باند سرقت‌های شبانه در مسیر صدمتری کمربندی مشهد، اظهار کرد: ماموران کلانتری خواجه‌ربیع 4 سارق زورگیر را دستگیر کردند.

کریمی با تاکید بر متلاشی‌ شدن 3 باند حرفه‌ای سرقت از کارگاه‌های خصوصی، سرقت لوازم و قطعات خودرو و همچنین سرقت آهن‌آلات و سیم کابل برق در گلشهر مشهد، بیان کرد: ماموران کلانتری گلشهر در این عملیات توانستند 14 سارق حرفه‌ای را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

وی ادامه داد: طرح امنیت محله محور با جدیت و به پشتوانه همکاری و آگاهی مردمی در دستور کار پلیس مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/70018/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول