اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه پارس‌جنوبی

دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در پارس‌جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه پارس‌جنوبی از شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در پارس‌جنوبی خبر داد.

دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در پارس‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خدابخش نیکنام شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین امنیت و آرامش شهروندان از اساسی‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی است و برای این مهم از تمام توان خود بهره می‌بریم.

وی ادامه داد: همکاری مردم با نیروهای انتظامی تأثیر بسزایی در ایجاد امنیت دارد و امیدوار هستیم در این راستا به اهداف موردنظر برسیم.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از 9 کیلوگرم مواد مخدر در پارس جنوبی خبر داد.

نیکنام خاطرنشان کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی(ره) بندو در راستای مبارزه با سوداگران مرگ حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس به رانندگی «الف»، به یک نفر مرد به نام«ح» و یک نفر زن به نام «ز» مظنون شدند.

وی تصریح کرد: پلیس بلافاصله ضمن رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از این دو نفر مقدار 9 کیلو و 70 گرم موادمخدر از نوع تریاک که به ‌طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کرد.

نیکنام عنوان کرد: هر دو نفر دستگیر و به همراه موادهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی گفت: همچنین پلیس پارس‌جنوبی طی یک عملیات جداگانه دیگر در بازرسی از یک مسافر که از بندرعباس به مقصد اهواز در حال حرکت بود، مقادیری موادمخدر از نوع هروئین کشف و ضبط کرد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرائم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرم در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول