اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کلانتری 172:

دستگیری زن جیب‌بر در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: سرپرست کلانتری 172 از دستگیری یک زن سارق که از غفلت زائران سوءاستفاده کرده و در یک فرصت مناسب از آنها سرقت می‌کرده است، خبر داد.

دستگیری زن جیب‌بر در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، منصور زمانی از دستگیری یک زن سارق که از غفلت زائران سوءاستفاده کرده و در یک فرصت مناسب از آنها سرقت می‌کرده است، خبر داد و اظهار داشت: از متهم تعدادی اموال مسروقه و سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

سرپرست کلانتری 172 ادامه داد: در پی ارسال گزارشی از انتظامات حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مبنی بر دستگیری یک زن جیب‌بر، مأموران کلانتری 172 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بررسی مأموران کلانتری مشخص شد، ساعاتی پیش یکی از خادم‌های حرم عبدالعظیم به حرکات زن میانسالی مشکوک شده و او را برای بررسی بیشتر به انتظامات که در حرم مستقر است، انتقال می‌دهد.

زمانی عنوان کرد: متهم که یکی از اتباع افاغنه بود با حضور مأموران کلانتری اقدام به داد و فریاد کرد و اعلام داشت که جرمی مرتکب نشده، اما در بازرسی از کیف دستی او، دو عدد کیف زنانه که در یکی مبلغ 42 هزار تومان و در دیگری مبلغ 27 هزار تومان وجه نقد، تعدادی عابر بانک، تعدادی کارت ملی با مشخصات مختلف و یک قبضه چاقو، یک جفت کفش، یک دستگاه تلفن همراه کشف شد.

کلانتر 172 افزود: با کشف اموال مسروقه، متهم که راهی جز اعتراف نداشت، در نهیات لب به اعتراف گشود و گفت که از غفلت زائران سوءاستفاده کرده و در یک فرصت مناسب وسایل آنها را به سرقت می‌برده است.

زمانی در پایان تصریح کرد: مأموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول