اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی منوجان خبر داد

دستگیری سارق مسلح در منوجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از دستگیری سارق مسلح و کشف 60 میلیون ریال وجه نقد مسروقه طی عملیاتی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق مسلح در منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، دادمولا کردستانی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه و سرقت مبلغ 60 میلیون ریال وجه نقد از یک شرکت، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی صحنه جرم و بازجویی از نگهبانان شرکت به دست داشتن یکی از آنان در سرقت مظنون و پس از بازداشت وی و به‌کارگیری شگردهای پلیسی موفق به شناسایی سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان گفت: پلیس پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی محل اختفای سارقان را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر و یک قبضه سلاح دست‌ساز غیرمجاز از آنان کشف و ضبط کرد.

وی با اشاره به کشف وجه سرقت شده و تحویل آن به مال‌باخته خاطرنشان کرد: دو سارق دستگیر شده برای پیگیری پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2655/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول