اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان:

پژوهش‏های مناطق بومی زنجان نیازمند توجه بیشتری است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به پژوهش و تحقیقات در بخش کشاورزی گفت: پژوهش‏های مختص مناطق بومی زنجان نیازمند توجه بیشتری است.

پژوهش‏های مناطق بومی زنجان نیازمند توجه بیشتری است

جواد تاراسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برای توسعه کشاورزی در استان زنجان باید پژوهش و تحقیقات بومی مورد توجه جدی قرار گیرد.

*توجه به ویژگی‏های جغرافیایی استان زنجان

وی با تاکید بر اینکه تحقیق عاملی مهم در توسعه علمی کشور است، افزود: توجه به ویژگی‏های جغرافیایی استان زنجان باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی زنجان افرایش عملکرد بر واحد سطح را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تحقیقات و پژوهش تاثیر مستقیم بر افزایش عملکرد واحد بر سطح دارد.

*توسعه کشاورزی استان در گرو تحقیق و پژوهش

وی با بیان اینکه برای افزایش بهره‏وردی در حوزه کشاورزی نیازمند توجه بیشتر به موضوع پژوهش هستیم، اظهار داشت: بدون توجه به موضوع تحقیق و پژوهش نمی‏توان توسعه‏ای در بخش کشاورزی داشت.

تاراسی تعامل و همکاری مراکز علمی و اجرایی را مورد اهمیت قرار داد و گفت: با تعامل و همکاری مناسب بین دانشگاه‏ها و دستگاه‏های اجرایی می‌توان بهره‏وردی مناسبی در تولید محصولات کشاورزی داشت.

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی زنجان همکاری سازمان جهادکشاورزی استان زنجان را با مراکز علمی مناسب توصیف کرد و گفت: همکاری سازمان با مراکز علمی استان زنجان بسیار مناسب است.

*کاربردی کردن مقالات علمی نیاز فعلی توسعه بخش کشاورزی است

وی حرکت علمی و پژوهشی دانشگاه‏های استان را در بخش کشاورزی به سمت مقالات کاربردی خواستار شد و ادامه داد: کاربردی کردن مقالات علمی نیاز فعلی توسعه بخش کشاورزی است.

تاراسی توسعه کشاورزی بدون توجه به تحقیق را ناکارآمد دانست و اظهار داشت: همکاری علمی دستگاه‏های اجرایی و مراکز علمی همواره دستاوردهای مهمی داشته است که می توان به گوسفند افشار زنجان اشاره کرد.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول