اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌ جاری صورت گرفت

ارسال یک هزار مقاله به دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچیستان گفت: در سال‌ جاری بیش از هزار مقاله علمی به دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

ارسال یک هزار مقاله به دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی ایزدی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در زاهدان اظهار داشت: در فروردین ماه سال‌جاری همایش ملی شهرهای مرزی و امنیت به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد که به دنبال آن تعداد 843 مقاله به دبیرخانه دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی سیستان و بلوچیستان ارسال شد.

وی افزود: علاوه بر مقالات آن همایش ملی، تاکنون نیز 300 مقاله علمی در حوزه شهرهای مرزی و امنیت به دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کاربردی کردن این مقالات قطعا در توسعه سیستان و بلوچستان موثر خواهد بود.

وی از تعامل پلیس با دانشگا‌ه‌ها و مراکز آموزش عالی در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: مشارکت و حمایت نیروی انتظامی از همایش‌ها برگزار شده در دانشگاه سیستان و بلوچستان یکی مواردی است که نتایج آن به بحث و بررسی پیرامون ایجاد امنیت پایدار در شهرهای مرزی منتج می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای برنامه‌های خود از پایان‌نامه‌ها و برنامه‌های دانشجویی در مقاطع دکتری که در زمینه کار پلیس باشد، حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تاکنون حدود هفت فصل‌نامه علمی و تخصصی در حوزه مطالعاتی شهرهای مرزی و امنیت منتشر شده است.

ایزدی با بیان اینکه از کل کشور به دبیرخانه دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی سیستان و بلوچستان مقاله ارسال می‌شود، گفت: حمایت از پایان‌نامه‌ها، تصویب طرح‌های صنعتی و غیر صنعتی و هرگونه تدابیر علمی باید با مصوبه شورای پژوهش باشد.

وی تعامل پلیس با دانشگاه‌ها و رسانه و مطبوعات را عامل موفقیت پلیس در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: پلیس به تنهایی نمی‌تواند امنیت پایدار را در منطقه ایجاد کند، در این زمینه تمامی ادارات و دستگاه‌ها و حتی خود مردم در ایجاد امنیت پایدار در منطقه تاثیر دارند.

انتهای پیام/ 75004/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول