اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

راهپیمایی 22 بهمن پیامی عملی برای ملت‌های جهان بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پیامی عملی برای ملت‌های جهان صادر کردند با این مضمون که ملت‌های جهان با همدلی و اتحاد می‌توانند روی پای خود بایستند.

راهپیمایی 22 بهمن پیامی عملی برای ملت‌های جهان بود

حسن کامران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به فرموده امام خمینی(ره) حضور مردم در راهپیمایی‌ها و همراهی با انقلاب شبیه نماز که ستون دین محسوب می‌شود، واجب است.

وی افزود: امروز روز مبارکی است، چرا که این راهپیمایی یک آموزش سیاسی و یک پیام عملی از مردم ایران اسلامی به سراسر جهان است که ملت‌ها اگر بخواهند می‌توانند روی پای خود بایستند و بومی فکر کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) تنها مرجعی بود که توانست نخستین بار پس از پیامبر اکرم (ص) دین را به حکومت تبدیل کند و انقلابی را به پا کرد که سمت و سوی آن عدالت‌خواهی است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب ایران تغییر رفتار نداد و قبل و بعد از رهبری یک گونه سبک زندگی داشت که مقبول فطرت‌ انسان‌های جهان واقع شد.

کامران تأکید کرد: امروز که به ظاهر امام خمینی(ره) در میان ما نیست فکر و روح او در جامعه حضور دارد و همان‌طور که دیدیم شعارها و انقلاب‌های جهانی نیز با تفکر امام (ره) و شعارهای الله اکبر، لا اله الا الله و تمسک به قرآن همراه بود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که امام خمینی (ره)  یک حقیقت همیشه زنده است، اضافه کرد: حضور پرشکوه مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن امسال یک تابلوی بین‌المللی و الگوی جهانی است که مدیون امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امام (ره) یک فرهنگ رفتاری داشتند که امروز باید مسئولان ما آن را در عمل اجرا کنند که چرا برخی از مسئولان ما اشرافی هستند و فرهنگ آنها از دهه فجر و فرهنگ جبهه فاصله گرفته و تبعیض را سرمشق خود قرار داده‌اند و این در حالی است که به اندازه‌ای که تبعیض می‌تواند بر مردم فشار آورد گرانی بر آنها سنگین نیست.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ایران با توجه به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمود حفظ نظام از نماز و روزه که ‌مهم‌تر است در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند تا به دشمنانی که از غیظ و عصبانیت هرزه‌گو می‌شوند، بگویند که همچنان بر سر این انقلاب ایستاده‌اند و از مسئولان نیز می‌خواهند که از عمل به فکر و راه امام (ع) غافل نشده، از رهبر معظم انقلاب تبعیت و در عمل منش و سیره را نشان دهند.

انتهای پیام/63008/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول