اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس‌جمهور:

دولت برای رفع مشکلات کشور شبانه‌روزی تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی گفت: دولت و مسئولان ارشد قوه مجریه به صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات کشور تلاش می‌کنند.

دولت برای رفع مشکلات کشور شبانه‌روزی تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی امروز در جمع راهپیمایان شهرستان شهریار طی سخنانی اظهار داشت: امروز که همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی است، استکبار جهانی و کشورهای غربی با اعمال تحریم‌ها مغرضانه تلاش دارند در امور نظام جمهوری اسلامی اخلال ایجاد کرده و با تفرقه‌افکنی مانع از توسعه کشورمان شوند.

معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی تصریح کرد: این در حالی است که با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و درایت‌های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب، اکثر توطئه‌ها خنثی شده است.

این مسئول تاکید کرد: دشمنان خارجی ایران نمی‌خواهند مردم دیگر کشورها شاهد دستاوردهای ایران اسلامی باشند به همین دلیل در کار ما مانع‌تراشی و اخلال می‌کنند، اما به فضل الهی شاهد هستیم که صدای ملت ایران به گوش جهانیان رسیده و امروز موج بیداری اسلامی با الگوبرداری از انقلاب ایران به راه افتاده است.

میرتاج‌الدینی افزود: برخی تصور می‌کردند که با رحلت امام خمینی (ره) مسیر انقلاب به بیراه کشانده می‌شود، اما حضور رهبری معظم انقلاب اسلامی و درایت و دوراندیشی که معظم‌له دارند موجب شد که حرکت انقلاب با قاطعیت و اقتدار بیشتری تداوم داشته باشد.

وی بیان داشت: هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی موجب شد که تهدیدهای مختلف مانند فتنه 88 خنثی شده و دشمنان نتوانند علیه ایران دسیسه کنند.

* ایران در جهان سربلند و با عزت است

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در جهان سربلند و با عزت است، گفت: ما طی سه دهه اخیر با وجود تمام مشکلات، موانع، محدودیت‌ها و دسیسه‌های دشمنان موفق به حفظ استقلال خود شده و در مسیر پیشرفت حرکت کرده‌ایم.

معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی یادآور شد: در این مدت موفقیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف کسب کرده و هم‌اکنون جوانان ما در عرصه‌های متعدد علمی، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و هنری حضوری تاثیرگذار دارند و در بسیاری از رشته‌های علمی ما جزو 5 کشور برتر جهان هستیم.

این مسئول با بیان اینکه موفقیت‌های ملت ایران خاری در چشمان دشمنان است، گفت: قدرت‌های پوشالی غربی تمام تلاش خود را برای تضعیف ملت ایران انجام داده‌اند که به فضل الهی موفقیتی هم ندارند.

میرتاج‌الدینی افزود: یکی از توطئه‌های دشمنان ایجاد اختلاف میان مسئولان ارشد نظام است و به صورتی برنامه‌ریزی کرده‌اند که مسئولان ایرانی را دشمن یکدیگر نشان دهند.

وی ادامه داد: این در حالی است که مسئولان برای رفع مشکلات کشور تلاش کرده و در حال حاضر دولت به صورت شبانه‌روزی در این راه تلاش می‌کند.

معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی با تاکید بر اینکه باید مسئولان همدل و متحد باشند، گفت: قوای مجریه و مقننه باید برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم با هم متحد باشند، زیرا همه در یک مسیر حرکت می‌کنیم و باید با همدلی و وحدت به جنگ دشمنان برویم.

این مسئول در پایان تاکید کرد: مردم ما ثابت کرده‌اند که برای آنها سربلندی و عزت اسلام و انقلاب مهم است و مسئولان نیز باید مانند مردم از تمام توان خود برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و رفع مشکلات تلاش کنند.

انتهای پیام/2302/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول