اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

حضور ملت ایران در راهپیمایی معادلات جهانی را تغییر می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: پیام این حضور باشکوه و با عظمت ملت ایران این است که قطعا دشمنان معادلات خود را در مقابله با کشور، انقلاب و مردم تغییر می‌دهند.

حضور ملت ایران در راهپیمایی معادلات جهانی را تغییر می‌دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب انصاری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه روز 22 بهمن تجلی اراده مردم مؤمن در ایران اسلامی است اظهار کرد: ملت ایران در سال 57 در صفوف یکپارچه با زعامت امام خمینی(ره) در مسیر سرنگونی رژیم استبداد پهلوی قدم گذاشته و مبارزه علنی و همه جانبه علیه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را آغاز کردند و امروز که 34 سال از این حرکت منسجم و پیروزمندانه می‌گذرد با همین صفوف وحدت‌آمیز یک کارنامه افتخار‌آمیز با زعامت رهبر معظم انقلاب در مسیر تکامل‌بخشی انقلاب اسلامی و قطع همه نوع وابستگی به قدرت‌های استکبار جهانی اعم از سیاسی، اقتصادی و علمی حرکت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه با قدرت ایستادگی و اعتماد به نفس و باورهای عمیق توانستیم حرکت کنیم ‌تصریح کرد: امروز بسیار مبارک است چون هر روزمان بهتر از گذشته بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه اراده قوی، عزم ملی و ایمان همه‌جانبه از مهم‌ترین ویژگی‌های ملت ایران است اضافه کرد: مردم ایران همچون آهنی هستند که هر قدر به کوره می‌روند گداخته‌تر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ما به دلیل فشارها و تحریم‌ها توانسته است محکم‌تر و مقاوم‌تر شده و از ظرفیت‌های خود استفاده بیشتری کند، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران مقام اول علمی منطقه است و شاهد ابتکار، خلاقیت و توسعه تسلیحات نظامی و موشکی در کشور هستیم.

عرب انصاری با اشاره به اینکه امروز قدرت‌های استکباری به نظاره نشسته‌اند تا حضور مردم را در صحنه ارزیابی کنند،‌ اظهار کرد: امسال حضور مردم نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بوده است و این نشان‌دهنده پیغام روشنی برای سران استکبار است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران بصیرت و آگاهی عمیقی از توطئه دشمنان نظام دارند اضافه کرد: از آنجا که ملت ایران می‌دانند آمریکا و استکبار با انسجام بیشتری برای مقابله با نظام آماده است،‌ امروز حضور جدی و گسترده‌تری در میدان داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: این حضور باشکوه و با عظمت ملت ایران قطعاً معادلات و نحوه مقابله دشمنان با ایران، انقلاب و مردم را تغییر می‌دهد.

عرب انصاری با اشاره به اینکه در روزهای اخیر دشمنان با تبلیغات سوء خود می‌‌کوشیدند تا از حضور مردم در این راهپیمایی جلوگیری کنند، اظهار کرد: تمام تیرهای آن‌ها به سنگ خورد و دشمن مانند همیشه و مایوس‌‌تر از گذشته شکست خورد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز شور بهمن 57 در وجود مردم ایران زمین نهفته است، اظهار کرد: این راهپیمایی اثبات این ادعا است و ما می‌‌بینیم مردم با چه شور و هیجانی به شادی پرداخته و پس از 34 ‌سال این پیروزی را جشن می‌‌گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: قطعاً این راهپیمایی بیانگر پویندگی و بالندگی انقلاب است و همه آنهایی که این حضور پرشور را می‌‌بینند شاهد یک حرکت ملی و عزم راسخ هستند.

عرب انصاری اضافه کرد: دشمنان نظام ببینند که مردم پس از گذشت بیش از 30 سال همچنان مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و نسبت به این ارزش‌ها پایبند هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با وجود مشکلات و سختی‌ها پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده است، افزود: این مردم نشان دادند هیچ مسئله‌ای نمی‌‌تواند آن‌ها را از همراهی انقلاب و ایستادگی در برابر آرمان‌‌های انقلاب اسلامی دور کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه مردم انقلاب و نظام اسلامی را از خودشان می‌دانند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در همه صحنه‌‌ها برای حفظ نظام و انقلاب حضور پرشور داشته و دارند.

عرب انصاری با بیان اینکه قطعاً خیزش و بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران درس گرفته است، اظهار کرد: الگوی بی‌‌بدیل قیام مردم خاورمیانه و شمال آفریقا ایران اسلامی است و امیدواریم هر روز شاهد گسترش این موج اسلام‌خواهی در همه دنیا باشیم.

انتهای پیام/78008/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول