اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر 91

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سراسر خراسان شمالی برگزار شد

خبرگزاری فارس: اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه خراسان شمالی به صورت انفرادی یا گروهی با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم‌های سه رنگ ایران در مسیرهای اعلام شده، حاضر شده و مراسم سی و چهارمین بهار آزادی را گرامی داشتند.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سراسر خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش خبرنگاران فارس از شهرستان‌های خراسان شمالی ، امروز همزمان با مردم سراسر کشور مردم این استان با حضور گسترده و حداکثری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی در آستانه فرارسیدن بهار سی و پنجم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و تبعیت خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در بجنورد مرکز خراسان شمالی، براساس برنامه اعلام شده، مسیر راهپیمایی از میدان شهدا آغاز و تا مصلی امام خمینی (ره) ادامه داشت.

در پیشاپیش راهپیمایی روحانیون خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران در حرکت بودند.

راهپیمایان 22 بهمن بجنورد پس از عبور از مسیر های یاد شده با شعارهای؛ الله اکبر خامنه‌ای رهبر،22 بهمن یوم الله است،دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست،تحریم اقتصادی دیگر اثر ندارد،با رهبری و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

مردم سلحشور و مرزدار خراسان شمالی با مشت‌های گره کرده و با حضور آگاهانه خود و سردادن شعارهای ضد استکباری پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی که روی آن سخنانی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نوشته شده است بار دیگر بر ادامه دادن راه شهدا، امام راحل و دفاع از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه تاکید کردند.

پایان بخش مراسم راهپیمایی 22 بهمن سخنرانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و استاندار خراسان شمالی و قرائت قطعنامه بود که شرکت کنندگان در پایان هر بند با سردادن شعار "الله اکبر" این قطعنامه را به تصویب رساندند.

به گزارش فارس،راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور، در سطح استان خراسان شمالی از جمله شهرهای ،اسفراین ،شیروان ،آشخانه ،جاجرم ،گرمه ،فاروج با حضور چشمگیر و با صلابت مردم برگزار شد.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول