اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-361

قرغی: راهپیمایی 22 بهمن تجدید پیمان با امام و شهدا بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت تجدید عهد و پیمان با امام و شهدای انقلاب اسلامی بود.

قرغی: راهپیمایی 22 بهمن تجدید پیمان با امام و شهدا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، حجت‌الاسلام حسین قرغی ظهر امروز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه روستای کلامو بخش بسطام برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد امام و شهدا در برپایی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تلاش امام و حمایت ملت بود که این انقلاب بزرگ را به ثمر نشاند و همه ملت بدون توقعی و فقط برای رهایی از ظلم و فساد و استقرار اسلام در کشور به میدان آمدند و هزاران شهید تقدیم اسلام کردند.

وی با بیان اینکه بعد از پیامبر اکرم(ص) حکومت اسلام بدین شکل دیگر اتفاق نیفتاد، افزود: امام علی(ع) چهار سال با مشکلات فراوان و همراهی نکردن مردم حکومت کرد اما انقلاب اسلامی ایران با همراهی شما مردم 34 سال است که ایستاده است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود بیان داشت: انقلاب اسلامی به میدان آمده تا پایه‌های ظلم و استبداد و مادی‌گرایی را به لرزه در آورده و از هم جدا کند و زمینه ظهور حکومت موعود امم را در جهان فراهم کند.

دشمن می‌خواهد ملت ما را از انقلاب و اسلام جدا کند

قرغی اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم تا این انقلاب با همان شور و حرارت اولیه خود به حرکت ادامه دهد و این یعنی حضور در تمام صحنه‌ها و ناکام کردن دشمن در تمام نقشه‌هایش و تاکنون توانسته‌ایم.

وی تصریح کرد: اگر ما یک قدم به عقب برداریم دشمن 10 قدم به جلو می‌آید و این پیشرفت‌ها و حرکت روبه جلو از ایستادگی ملت ایران و حضور در صحنه آنان جلوه‌گر است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: دشمن می‌خواهد ملت ما را از انقلاب و اسلام جدا کند و تمام این توطئه‌ها برای این است، اما ملت ما همیشه جواب قاطع به این توطئه‌ها داده است و این باعث کینه فراوان استکبار از ملت ایران است.

قرغی بیان داشت: مردم ما همیشه در صحنه حضور دارند و از هیچ قدرتی هراسی به دل ندارند؛ چرا که اعتقاد دارند هر که بر خدا توکل کند قطعاً پیروزی با اوست.

دشمن هر سال پس از راهپیمایی خوار و ذلیل می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه 22 بهمن روز تجدید میثاق با امام و شهداست، افزود: هر ساله دشمنان با برنامه برای کاهش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای کاهش اعتبار انقلاب اسلامی به میدان می‌آیند؛ اما بعد از راهپیمایی خوار و ذلیل می‌شوند.

وی تاکید کرد: ملت ما امسال نیز با قدرت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و استکبار را در نقشه‌های خود ناکام گذاشته و در جهان ذلیل ساختند و کشورهای مستضعف جهان را به حرکت رو به جلو امیدوار کردند.

انتهای پیام/2249/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول