اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور رباط کریم:

تمام روزهای ایران 22 بهمن است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور رباط کریم گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 22 بهمن در کل تاریخ جاری است و هر روز 22 بهمن است و همچون همیشه باید در حفظ و حراست آن کوشا باشیم.

تمام روزهای ایران 22 بهمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار و مؤمن کجور نیز امروز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت کردند.

گروه‌های مختلف مردمی از سراسر بخش کجور مازندران با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یک ‌بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی زدند.

پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک و همه و همه با شور و شوق فراوان و با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

همچنین از سوی بسیجیان این منطقه برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در محوطه مسجد امام حسن عسگری (ع) شهر پول اجرا و با استقبال بسیار زیاد همگان مواجه شد.

در ادامه این مراسم، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور رباط کریم در جمع راهپیمایان کجور در مسجد امام حسن عسگری (ع) شهر پول طی سخنانی گفت: دشمن تلاش کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی نرسد اما به حول و قوه الهی و عزم و اراده مردمی همراه با رهبری امام خمینی (ره) انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید.

محمدرضا مشایخ به توطئه‌های دشمن با استفاده از جنگ نرم بر علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: دشمن با استفاده از جنگ نرم سعی در تغییر فرهنگ، الگوها، تزلزل بنیان اعتقادی مردم و فروپاشی ساختار هر کشوری دارد.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: جنگ نرم جنگ ارزش‌ها، فرهنگ، امپراطوری ذهنی و جهان‌بینی‌ها است و دشمن سعی دارد تا اذهان را مورد هدف قرار داده و فکر و اندیشه را آلوده کند.

وی با بیان این‌که جنگ نرم، کشورگشایی بدون اشغال سرزمین‌ها است.

مشایخ درباره اثرات هدفمند و مخرب برنامه‌های ماهواره‌ای اظهار داشت: برنامه‌های ماهواره‌ای غیرت مرد را مورد هدف قرار می‌دهد تا آن را متزلزل کند.

وی با تأکید بر مقابله با جنگ نرم دشمنان خاطر نشان کرد: اگر قدرت نرم داشته باشیم پیروز هستیم و بنابراین پیشنهاد می‌کنم که دانشگاه جنگ نرم یا قدرت نرم در کشور تأسیس شود و نظریه‌پرداز پرورش داده شوند و سنگرهای جنگ نرم به‌وجود آورده شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور رباط کریم با اشاره به این‌که باید سنگر جنگ نرم را در سرزمین دشمن بزنیم، گفت: آمریکا 11 استراتژی را به کار گرفت تا انقلاب‌هایی که به برکت بیداری اسلامی در کشورهای جهان به‌وجود آمده است را به انحراف بکشاند.

وی همچنین شیطان‌پرستی، عرفان‌های کاذب و ... را سه روش خصمانه دشمن بر علیه کشورمان برشمرد و افزود: باید همواره در راستای ولایت فقیه حرکت کنیم و بصیرت داشته باشیم.

مشایخ اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قدرت نرم مسلمانان افزود و جوامع اسلامی را بیدار کرد و بر ما تکلیف است که آن را حفظ کنیم.

وی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 22 بهمن در کل تاریخ جاری است و هر روز 22 بهمن است و همچون همیشه باید در حفظ و حراست از آن کوشا باشیم.

انتهای‌پیام/86019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول