اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زندانی سیاسی زمان انقلاب:

رژیم طاغوت از هیچ اقدامی علیه مبارزین چشم‌پوشی نمی‏کرد

خبرگزاری فارس: زندانی سیاسی زمان انقلاب با اشاره به قیام مردم زنجان در دوران انقلاب اسلامی گفت: رژیم طاغوت از هیچ اقدامی علیه مبارزین چشم‌پوشی نمی‏کرد.

رژیم طاغوت از هیچ اقدامی علیه مبارزین چشم‌پوشی نمی‏کرد

عزت‏الله شعاعی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: رژیم طاغوت کوچکترین اقدام مبارزین را به شدت سرکوب می‏کرد.

*برای گرفتن یک کتاب در زمان انقلاب مشکلات بسیاری را متحمل شدم

وی با بیان اینکه جابجایی کوچکترین چیزی در میان مردم توسط رژیم رصد می‏شد، افزود: برای گرفتن یک کتاب در زمان انقلاب مشکلات بسیاری را متحمل شدم.

این مبارز سیاسی در زمان انقلاب به مبارزاتش در زمان انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: در همه رخدادهای دوران انقلاب حضور فعال داشتم.

*اتحاد مثال‌زدنی مردم زنجان در زمان انقلاب

وی حضور مردم زنجان در زمان انقلاب برای مبارزه با رژیم طاغوت را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم زنجان با اتحاد مثال‌زدنی در کنار یکدیگر بر علیه رژیم تظاهرات می‏کردند.

شعاعی با بیان اینکه افراد دلسوزی در زمان انقلاب حضور داشتند، افزود: ایمان به خدا در کنار روحیه شهادت موجب حضور موفق مردم در زمان انقلاب بود.

* به دلیل فعالیت علیه رژیم طاغوت دستگیر و روانه زندان شدم

زندانی سیاسی زمان انقلاب با بیان اینکه در زمان فعالیت سیاسی در زمان انقلاب به شهربانی فراخوانده شدم، یادآور شد: به دلیل فعالیت علیه رژیم طاغوت دستگیر و روانه زندان شدم.

وی به شکنجه‏های بی‌رحمانه مامورین شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: در روزهای ابتدایی که دستگیر شدم با ارجاع پرونده من به فردی نظامی به شدت شکنجه شدم.

* با شکنجه‏هایی که بر من وارد شد کوچکترین سخنی نگفتم

زندانی سیاسی زمان انقلاب با بیان اینکه با شدت شکنجه‏ها لب به سخن نگشوده، یادآور شد: با همه شکنجه‏هایی که بر من وارد شد کوچکترین سخنی نگفتم.

وی شکنجه‏های رژیم طاغوت را طاقت‏فرسا توصیف کرد و گفت: در یکی از این شکنجه‏‏ها امیدی به زنده ماندن نداشتم.

*عشق به امام و رهبری در بین مردم

شعاعی عشق به امام خمینی(ره) را مایه دلگرمی خود عنوان کرد و اظهار داشت: عشق به امام و رهبری در بین مردم انگیزه مبارزه بر علیه رژیم را شدت می‏بخشید.

زندانی سیاسی دوران انقلاب به دلسوزی و کمک افرادی در زندان برای او اشاره کرد و ادامه داد: در زمان اسارت و شکنجه افرادی بودند که در داخل زندان به من کمک کردند.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول