اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

وحدت کلمه از نسخه‌های منحصر به‌فرد پیروزی مسلمانان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: وحدت کلمه امام خمینی(ره) از نسخه‌های منحصر به‌فرد پیروزی مسلمانان است.

وحدت کلمه از نسخه‌های منحصر به‌فرد پیروزی مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در پایان راهپیمایی کنگان در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور حماسی ملت مسلمان ایران اظهار داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه حمایت مردم از انقلاب و دستاوردهای آن است.

این مسئول عنوان کرد: حضور در 22 بهمن، مظهر شور و شعور سیاسی مردم ایران و این رخداد یعنی جشن بلوغ سیاسی مردم ایران و پاسداشت شهدا و امام شهدا است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: جنبش نرم‌افزاری، توسعه علوم نانویی، کسب مقام‌های علمی در سطح جهان توسط دانشجویان و دانش‌آموزان ایرانی، توسعه انرژی اتمی و صنایع وابسته و مواردی از این قبیل از دستاوردهای مهم این انقلاب و 22 بهمن که در سطح بین‌الملل برای ایران اسلامی حائز اهمیت و سربلندی این ملت است.

اهرمی با بیان اینکه 22 بهمن تجلی همدلی و ولایت‌پذیری مردم ایران است گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور و همدلی مردم در صحنه و ولایت‌پذیری و اطاعت از امام خمینی(ره) در آن برهه از زمان به ثمر رسید.

وی افزود: این پیروزی اگر چه با توطئه‌ها و ترورهای زیادی همراه بود ولی چون اراده خداوند فوق همه اراده‌هاست و از آنجایی که امام(ره) تمام زندگیش برای رضایت خداوند متعال بود و هیچ غل و غشی در کارش نبود لذا پیروزی در 22 بهمن 57 همچون هدیه‌ای به ملت ایران تقدیم شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان با بیان اینکه وحدت کلمه امام خمینی(ره) از نسخه‌های منحصر به‌فرد پیروزی مسلمانان است ابراز داشت: مسلمانان جهان کتابی دارند که سر منشا سعادت و خوشبختی آنها را قم می‌زند و حضرت امام(ره) با تاسی از یکی از هزاران داروهای معنوی کلام‌الله مجید توانست مردم ایران را به سر منزل پیروزی سوق دهد.

اهرمی متذکر شد: وحدت کلمه از مهم‌ترین شعارهایی بود که پیر جماران فرا حرکت انقلابی خویش قرار داد و به‌وسیله آن توانست استعمارگران و دولت‌های استکباری را با وجود ترفندهای مختلف از پای درآورد و مقدمات شکوفایی دولت کریمه اسلامی را فراهم کند.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول