اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر افکار پلید دشمنان بود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: حضور گسترده در راهپیمایی امسال، خط بطلانی بر افکار پلید دشمنان بود.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر افکار پلید دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سید عیسی هاشمی امروز در جمع مردم ولایتمدار نکا در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال تجدید بیعت مجدد با رهبری کردند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی، امروز بار دیگر میثاق مبارک و میمون خود را در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

هاشمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما در اواخر قرن بیستم و در اوج مادی‌گرایی توسط رادمردی از تبار زهرای فاطمه (س) به پیروزی رسید و خط بطلان بزرگی بر تمام برنامه‌های غرب و شرق کشید.

معاون عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: استکبار جهانی و ایادی کفر آن با انقلاب اسلامی ایران مبهوت رهبری داهیانه این انقلاب، استواری ملت و بیداری همه‌جانبه آنان در مراحل مختلف انقلاب شدند و امروز نیز با خلق حماسه‌ای دیگر ملت ما افتخار دیگری خلق کردند.

هاشمی اظهار داشت: انقلاب‌ ما دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از ممالک دیگر جدا کرده است، حمایت از مستضعفان، عدالت محوری، زمینه‌سازی برای ظهور حجت و مدیریت کشور به ‌وسیله مردم از ویژگی‌های مهم ملت است.

وی گفت: عدالت‌محوری جامعه اسلامی ما مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و دینی است و تا مادامی که این ارزش‌ها برای جامعه حاکم باشد بقا و دوام خواهیم داشت و انقلاب اسلامی ایران بدون ارزش‌های اسلامی خدشه‌دار شده و مورد تأیید نیست.

هاشمی یادآور شد: ملت در طول سال‌های متمادی از اول انقلاب تاکنون تمام ترفندها، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن را تجربه کرده است و با این تجربه صبر کرده و بر آن پای می‌کوبد و هرگز از موانع خود و اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه پایین نخواهد آمد.

وی افزود: ملت ما با اطاعت‌پذیری از رهبری تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

انتهای‌پیام/86002/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول