اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل جمعیت رهپویان در گفت‌وگو با فارس:

مطرح‌کنندگان ارتباط با آمریکا ساده‌لوح هستند / ماهیت آمریکا سلطه‌گری است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: کسانی که به دنبال طرح مذاکره با آمریکا هستند ناآگاه، ساده لوح و غرض‌ور هستند و هر موضوع به فراخور حال خودش نیاز به بررسی دارد.

مطرح‌کنندگان ارتباط با آمریکا ساده‌لوح هستند / ماهیت آمریکا سلطه‌گری است

علیرضا زاکانی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری در مورد مسائل مطرح شده برای مذاکره با آمریکا اظهار داشت: آمریکا در حال حاضر نیازمند به انقلاب اسلامی است. آمریکا برای رفع چالش‌های بین‌المللی که در حال حاضر با آن مواجه شد باید از جمهوری اسلامی ایران عبور کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکا به خاطر رفع نیاز بین‌المللی موضوع مذاکره با ایران را به صورت حرف بیان کرد تا نسبت به چالش‌های موجودی که با آن مواجه هست، خارج شود.

وی یادآور شد: آمریکا با بیان مذاکره سعی دارد در بین برخی عناصر داخلی کشور تاثیر بگذارد و می‌خواهد با چاپلوسی و دورویی به اهدافی که از قبل تعیین کرده است دست یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا با بیان طرح مذاکره تلاش دارد افکار عمومی را به سمت خود بکشد و از طریق تهدیدات مذاکره را با موضع ضعف ایران آغاز کند.

وی ادامه داد: آمریکا دچار تناقص گفتاری و رفتاری است و ماهیتش سلطه‌گری است و در این مسیر امروز از سر استیصال و در مقام شعار موضوع مذاکره و تعامل را مطرح کرد، این شعار و تعامل از بیخ و بن دروغ است.

وی اضافه کرد: آمریکا با مطرح کردن موضوع مذاکره به دنبال امیال و خواسته‌های خودش است.

دبیرکل جمعیت رهپویان درباره مطرح‌کنندگان موضوع مذاکره با آمریکا گفت: کسانی که به دنبال طرح مذاکره با آمریکا هستند ناآگاه، ساده لوح و غرض‌ور هستند و هر موضوع به فراخور حال خودش نیاز به بررسی دارد.

انتهای پیام/86004/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول