اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضوری غرورآفرین

کرمان خروشید

خبرگزاری فارس: امروز کرمان فریاد خروش‌انگیز اقتدار ملت را سر می‌دهد.

کرمان خروشید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان من امروز از کوچه پس کوچه‌های کویر آمده‌ام تا فریاد آزادگی و ظلم ستیزی مردم را رساتر از قبل سر دهم.

امروز آسمان کویر در پس نگاه مردمان فولاد تنش، عشق بارید، امروز فریاد «الله اکبر» در جای جای کویر طنین‌انداز شد.

زن و مرد، کوچک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد با هر نژاد و زبان آمده‌اند تا اقتدار ملت را به نمایش بگذارند آری، امروز توفان خروشان ملت وزیدن گرفته و روزی فراتر از حضور را رقم می‌زند. امروز کرمان و کرمانیان، دوشادوش ایران اسلامی یکپارچه خروشیدند و سرود اتحاد و همدلی ملت را سردادند.

مشت‌های گره‌کرده‌شان عشق را به تصویر می‌کشد و چه زیبا است این حضور، سرافراز باشی میهن من، ای فدایت جان و تن من. از صبح زود امت هوشیار کرمان به طرف چهارراه طالقانی حرکت و با تجمع بی‌سابقه در این چهارراه و خیابان‌های اطراف حرکت بزرگ خود را آغاز کردند.

راهپیمایی 22 بهمن همزمان با شهر کرمان در 23 شهرستان استان کرمان، شامل شهرها، بخش‌ها و روستاهای این استان آغاز شد.

قشرهای مختلف مردم اعم از جوانان و نوجوانان، سالخوردگان، کودکان و ... با تجمع در چهارراه طالقانی شور و شوق خود را برای برپایی همایشی بزرگ و به یادماندنی به نمایش گذاشتند.

امت شهیدپرور کرمان با سرودن شعارهای دشمن‌شکن و با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی و عکس‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تظاهرات پرشکوه خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگاران فارس از سراسر استان پهناور کرمان از صبح امروز در تمام شهرها، بخش‌ها و دهستان‌ها مردم حماسه‌ای دیگر آفریدند تا به استکبار جهانی نشان دهند که ایران اسلامی پرخروش‌تر و پرصلابت‌تر از 22 بهمن 1357 بر آرمان‌های خود پافشاری دارد و مردانه می‌ایستد.

گزارش‌های تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول