اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-313

مطهری: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان‏دهنده ایستادگی ملت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان‏دهنده ایستادگی ملت ایران برابر دشمنان است.

مطهری: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان‏دهنده ایستادگی ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری عصر امروز در مراسم جشن انقلاب که با حضور دانش‌آموزان در سالن اجتماعات دبیرستان شریعتی شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت ایام‏الله دهه فجر با اشاره به خاطراتی از آن دوران اظهار داشت: نوجوانان و جوانان در آن دوران در کنار سایر اقشار مردم برای رهایی از نظام دیکتاتوری و طاغوت شاهنشاهی حضور داشتند و یکی از عوامل پیروزی همین نیروی جوانی بود.

وی افزود: وقتی امام در سال 42 فرمودند «سربازان من در گهواره‌ها هستند»، نشان از آن داشت که در سال 57 نوجوانان 14 و 15 ساله به میدان مقابله با رژیم شاهنشاهی می‌آید و همین نیروی جوانی و نشاط است که باعث پیروزی انقلاب شد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: شور جوانان همراه با شعور و بصیرت انقلاب اسلامی آنان باعث شد تا با حرکتی پرشور سبب تزلزل پایه‌های حکومت شاهنشاهی شوند و در 22 بهمن آن را سرنگون و حکومت اسلامی را برپا کنند.

مطهری تاکید کرد: این نیروی جوانی بود که بعد انقلاب باعث پیشرفت انقلاب اسلامی شد و دوران دفاع مقدس را با افتخار و سربلندی پشت سرگذاشتیم و امروز برقله‌های پیشرفت و بالندگی ایستاده‌ایم.

وی بیان داشت: شما جوانان امید آینده انقلاب هستید و ما به نیروی جوانی و علم همراه با معرفت و بصیرت شما نیاز داریم و باید سخت تلاش کنید و خود را برای پذیرش مسئولیت‌های سنگین آماده کنید.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه اکنون دشمنان با جنگ نرم به میدان مبارزه با شما نسل‌های آینده انقلاب آمده‌اند، افزود: شما باید هوشیار باشد و با نقشه‌های مختلف دشمنان آشنا و راه مقابله با آن را فرابگیرید و این نیاز به مطالعه و بصیرت شما دارد که باید در خود تقویت کنند.

مطهری تصریح کرد: این انقلاب به آسانی بدست ما و شما نرسیده است و باید بدانید که در 34 سال بسیار مجاهدت و سختی کشیده شده است و باید قدردان این نعمت بزرگ بود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با دعوت همگان به راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور شما در راهپیمایی 22 بهمن نشان از همراهی نسل‌های جوان انقلاب اسلامی برای رشد و بالندگی انقلاب و ایستادگی همه در برابر استکبار را دارد و این سبب یأس دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/2249/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول