اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم:

مسیر راهپیمایی شهرستان جم مشخص شد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم مسیر راهپیمایی شهرستان را اعلام کرد.

مسیر راهپیمایی شهرستان جم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: حضور آگاهانه در این مراسم نشانه عشق و ارادت ملت به ارزش‌ها و معنویات است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از مشخص شدن مسیر راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان خبر داد و افزود: راهپیمایی روز 22 بهمن امسال راس ساعت 9 صبح از میدان امام حسین(ع) آغاز و از مسیر خیابان اصلی شهر به مجموعه ورزشی شهدای جم ختم می‌شود.

سادات تصریح کرد: خلیل عبداللهی، فرماندار جم به عنوان سخنران روز 22 بهمن در مجموعه ورزشی شهدای جم خواهد بود و هر کدام از نهاد ها و اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی عهده‌دار بخشی از برنامه‌های این روز بزرگ شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برگزاری 100 ویژه برنامه در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

سادات خاطرنشان کرد: طی دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده و هر روز از صبح تا شب برنامه‌ها به صورت مستمر و با حضور مسئولین و مردم در حال برگزاری است.

وی از افتتاح 2 باب خانه عالم از طرف تبلیغات اسلامی در این ایام خبر داد و اظهار داشت: نشست با روحانیون و فعالان فرهنگی، توزیع پرچم و پوستر، نصب بنر و پلاکارد و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در دهه فجر امسال است.

سادات بیان کرد: خانه عالم روستاهای بهر باغ و بهارستان در دهه فجر امسال با حضور مسئولین افتتاح شد و روحانیون مستقر این دو روستا در خانه‌های عالم مستقر شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از تکمیل چهار خانه عالم در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تا پایان سال چهار خانه عالم دیگر نیز به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول