اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد مطرح کرد

حضور پرشور‌‌ مردم و مسئولان بویراحمدی در راهپیمایی 22 بهمن‌

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت:مردم و مسئولان بویراحمدی در راهپیمایی 22 ‌بهمن ‌حضوری ‌پرشور‌‌ خواهند داشت.

حضور پرشور‌‌ مردم و مسئولان بویراحمدی در راهپیمایی 22 بهمن‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه عصر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این انقلاب از تأثیرگذارترین انقلاب‌ها در قرون اخیر بوده که تمام عالم اکنون متأثر از انقلاب اسلامی است.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: برای برپایی و استمرار این انقلاب، ملت ایران فداکاری‌ها و سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند که این امر خود پیشرفت‌های زیادی در زمینه مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و ...را به ارمغان آورد و امروزه به عنوان مستقل‌ترین کشور دنیا محسوب می‌شویم.

الفونه خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به عنوان مستقل‌ترین کشور دنیا که حاکمیت کاملاً در اختیار مردم بوده، شناخته شده و دشمنان انقلاب و نظام با توجه به پیشرفت‌های عظیم ایران اسلامی، کشورهای استکباری همچنان این دشمنی با ایران را ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی بود که به واسطه آن، آزادی و آزادگی را آموختیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ما انسانیت و شخصیت داد و این انقلاب مرهون خون شهدا بود و باید برای حفظ و تداوم آن از جان خود هم مایه بگذاریم.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن باعث یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود، عنوان کرد: حضور پررنگ و سراسر امید مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، بار دیگر وحدت و یکپارچگی ملت ایران را به نمایش می‌گذارد.

تجدید بیعت بویراحمدی‌ها با آرمان‌های امام و انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن

الفونه، گریزی به برخی اختلافات اخیر در کشور زد و ابراز داشت: انشا‌الله با حضور گسترده مردم بعضی کدورت‌ها و اختلافات داخلی که باعث ناراحتی دوست‌داران نظام شده نیز رفع می‌شود و ملت ایران همچون گذشته در صحنه‌های حق علیه باطل حضوری پررنگ خواهند داشت.

این مسئول در ادامه اذعان داشت: مردم شریف و شهیدپرور شهرستان بویراحمد با حضور حداکثری خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام عظمای ولایت تجدید میثاق می‌کنند.

فرماندار بویراحمد در پایان اضافه کرد: در این روز خواهیم دید که مردم حضور چشمگیری خواهند داشت و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد و توطئه‌های دشمنان در تمامی زمینه‌های علمی، اقتصادی و تحریم‌های کنونی را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول