اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس:

راهپیمایی فردا صحنه نمایش اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فردا با شکوه تمام در صحنه حضور خواهند یافت و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.

راهپیمایی فردا صحنه نمایش اقتدار نظام است

محمدابراهیم محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف علمی باعث شده که نظام مقدس جمهوری اسلامی یک الگوی جهانی شود و این الگو شدن یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران است.

محبی تصریح کرد: ملت ایران برای به‌دست آوردن سرمایه‌هایی این‌چنینی سال‌ها فشار، جنگ و تحریم را تحمل و بهای آن را با خون فرزندانش تقدیم کرده است.

وی افزود: سرمایه‌های مادی و معنوی بسیاری به پای انقلاب و نظام ریخته شد، بنابراین این ملت تحت هیچ شرایطی از انقلاب خود نخواهند گذشت.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در خانه ملت گفت: ملت ایران راه بصیرت خود را با هزینه‌های بسیاری که پرداخت کرده بودند، انتخاب کرد.

وی افزود: انقلاب و راه آن ریشه در دین دارد و با محتوای الهی و آسمانی توانست تمام معادلات استکبار را به رهبری امام راحل در هم بپیچاند، چرا که در پی هویت واقعی خویش بود.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در خانه ملت، مهندسی جدیدی که امام خمینی(ره) در مبارزه با ظلم و ستم ارائه کرد را دلیل پیروزی آن بزرگ‌مرد تاریخ دانست و ادامه داد: مبارزه با حکومت ستم‌شاهی متکی بر استکبار، مبارزه‌ای سخت و جانکاه بود، اما پشتیبانی دینی مستحکم رهبری شجاع توانست مردم را در سال 57 به پیروزی برساند.

محبی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که در یک تحلیل واقع‌بینانه، ملت ایران به آن دست یافته است.

وی با تاکید بر حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: مردم عزتمند ایران اسلامی به یاد امام(ره)، فرهیختگی ملت و برای پیشرفت و توسعه ایران، فردا با شکوه تمام در صحنه حضور خواهند یافت و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.

انتهای پیام/2700/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول