اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری یادواره 75 شهید والامقام بیله‌سوار

راه شهدا پایداری در برابر شیطنت غرب و شرق است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: تداوم راه شهدا در اصل پایداری در برابر نظام غرب و شرق و شیطنت آنهاست که در این زمینه نباید لحظه‌ای غفلت کرد.

راه شهدا پایداری در برابر شیطنت غرب و شرق است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی عصر امروز در مراسم یادواره 75 شهید والامقام شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: کمتر کسی احساس می‌کرد که در کمتر از سه دهه، این ملت به چنان جایگاه با عظمتی دست یابد که شیاطین و اهریمنان روزگار دست تسلیم بلند کنند و بخواهند در برابر این ملت به ننگ و شکست خود اذعان کنند.

وی به حوادث مختلف انقلاب اسلامی از ترور و جنگ تحمیلی گرفته تا فتنه‌ها و تحریم‌های اقتصادی و جنگ نرم اشاره کرد و ادامه داد: آنچه که در این حربه‌ها به صورت یک وجهه شاخص و ممتاز نمود پیدا کرده است، اینکه دشمنان این ملت توان دیدن پیشرفت‌ها و قدرت‌طلبی ایران را ندارند و آرزو داشتند که همیشه ایران اسلامی ما وابسته به آنها بوده و ذلت و تحقیر را می‌پذیرفت، در حالی که ما به واسطه انقلاب اسلامی در نقطه عطف تاریخی و صلابتمان قرار گرفتیم.

قیاسی، پیام حقیقی شهدا را استمرار این حرکت با ایستادگی و مقاومت بیشتر با تبعیت از فرمان ولایت توصیف و خاطرنشان کرد: امروز حاضر شدن در این سنگر و اعتقاد راسخ به مقاومت جانانه داشتن خود بزرگ‌ترین عبادت و ارادت به نظام اسلامی است.

این مسئول تصریح کرد: اگر پیام شهدا را مطالعه کنیم، فصل‌الخطاب و مشترک پیام آنها چیزی جز ولایتمداری و پایبندی به ارزش‌ها نیست و ما در دهه چهارم انقلاب که دهه عدالت و پیشرفت است به چنین اسباب عزت‌آفرین نیاز داریم.

وی، ضرورت تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را یادآور شد و عنوان کرد: خدمت و رسیدگی به خانواده شهدا حرکتی فرهنگی و ارزشی است، چراکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی ما هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در ادامه سخنان خود به حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و اذعان داشت: آنچه که در راهپیمایی فردا جلوه‌ای واقعی پیدا می‌کند، دیانت ملت و پایداریشان به اصولی است که در سه دهه گذشته ذره‌ای از آن غفلت نکرده و نخواستند پا عقب بکشند.

قیاسی در ادامه متذکر شد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیعتی مجدد با آرمان‌های امام و رهبری می‌بندند و به همه ثابت می‌کنند که به هر قیمتی شده، دست از اهداف و شعارهای اصیلشان بر نمی‌دارند.

وی، بزرگ‌ترین پیام راهپیمایی فردا را پیام بیزاری از استکبار و همسویی با ملت‌های مسلمان ارزابی کرد و اظهار داشت: در این شرایط حساس که کشورمان نیاز به وحدت و همدلی دارد، نباید به تفرقه‌ها و دو دستگی‌ها دامن بزنیم.

انتهای پیام/62006/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول