اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار

8 طرح عمرانی در ریگان‌ بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس:با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان هشت طرح عمرانی در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید.

8 طرح عمرانی در ریگان‌ بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان و نماینده مردم ریگان در مجلس شورای اسلامی هشت طرح امروز در ریگان به بهره‌برداری رسید.

مجید اعتمادی فرماندار ریگان در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: طرح هادی روستای حجت‌آباد بخش گنبکی شهرستان ریگان به طول یک کیلومتر و با اعتبار 135 میلیون تومان و بهره‌مندی 200 خانوار امروز به بهره‌برداری رسید.

وی ابراز داشت: پروژه عظیم آبرسانی کهور خشک با بهره‌مندی 22 روستا و با اعتبار 4.5 میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسید که ‌بیش از 2 هزار و 500 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

اعتمادی ابراز داشت: همچنین امروز چهار روستای پرجمعیت شهرستان ریگان بعد از گذشت 34 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند که با اعتبار 2.5 میلیار‌د تومان اجرا شد.

وی افزود: این روستاها در حاشیه شهر ریگان شامل جهان‌آباد، شریک‌آباد، محمد‌آباد سرحدی و شوق‌آباد است که 55 کیلومتر خط انتقال آب در این روستاها انجام شده است. 

اعتمادی گفت: همچنین امروز لوله‌گذاری روستای کریم‌آباد پشت ریگ به طول چهار کیلومتر، اعتبار یک میلیارد ریال و بهر‌ه‌مندی 30 کشاورز انجام شد.

فرماندار ریگان افزود: بزرگترین پروژه آبیاری تحت فشار از نوع سنتر پیوت در شرق استان کرمان امروز به بهر‌ه‌برداری رسید‌.

وی ابراز داشت: با اجرای این سیستم از هدر رفت 95 درصدی آب جلوگیری و 350 هکتار از مزارع گندم و ذرت آبیاری می‌شوند که برای این سیستم یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه شده است.

اعتمادی خاطرنشان کرد: همچنین امروز 28 واحد مسکونی تکمیلی مددجویان بهزیستی شهرستان ریگان با اعتبار 600 میلیون ریال به بهر‌ه‌برداری رسید.

وی گفت: کتابخانه دانشگاه پیام‌نور واحد ریگان با زیر‌بنای 40 متر مربع و‌ 2 هزار جلد کتاب با بهر‌ه‌مندی بیش از یک هزار دانشجو امروز در ریگان به بهر‌ه‌برداری ‌رسید.

اعتمادی بیان داشت: توسعه برق روستای بمبویان با اعتبار یک میلیارد ریال و بهر‌ه‌مندی 200 خانوار از جمله پروژه‌هایی بود که امروز در شهرستان ریگان به بهر‌ه‌برداری رسید.

انتهای پیام/80014/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول