اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

مردم نسبت به انقلاب و ولایت هیچ خیانتی را نمی‌پذیرند

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین گفت: مردم در مقابل تحریم‌ها، مشکلات و گرانی‌ها صبور هستند و اوضاع را درک می‌کنند ولی نسبت به انقلاب، ولایت و خون شهدا هیچ خیانتی را نمی‌پذیرند و کوتاه نمی‌آیند.

مردم نسبت به انقلاب و ولایت هیچ خیانتی را نمی‌پذیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدان‌پناه با تأکید بر توجه هر چه بیشتر به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار داشت: نعمت ولایت فقیه و رهبری را باید به عنوان ناخدای کشتی انقلاب قدر بدانیم، چرا که عدم انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود در 34 سال گذشته و نیز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت فرامین و توصیه‌های داهیانه رهبریت انقلاب و تأکیدات فراوان ایشان مبنی بر حفظ وحدت کلمه و یکپارچگی بین آحاد مختلف جامعه بوده است، لذا مصلحت نظام اسلامی است که همه ما گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و از تفرقه پرهیز کنیم.

این مسئول بیان کرد: بر اساس آموزه‌های دینی، ما همواره در معرض امتحان و آزمایش هستیم و در همه زمان‌های گذشته و آینده، تقابل میان حق و باطل وجود داشته و ادامه خواهد داشت، آنچه که در این تقابل مهم است این است که بدانیم جایگاه ما کجاست و چه وظیفه‌ای بر عهده داریم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و برخی گرانی‌های موجود ادامه داد: با توجه به آمادگی همه جانبه کشورمان به لحاظ نظامی و تسلیحاتی، دشمن تلاش و فشار خود را معطوف به عرصه اقتصادی کرده است، لذا در این شرایط همه مسئولان نسبت به تأمین معیشت و آسایش مردم مسئولیت دارند.

یزدان‌پناه یادآور شد: بعد از لطف خدای متعال، موفقیت‌های انقلاب و نظام مرهون تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانبازی‌های مردم سرافرار ایران اسلامی است، مردمی که در مقابل تحریم‌ها، مشکلات و گرانی‌ها صبور هستند و اوضاع را درک می‌کنند ولی نسبت به انقلاب، ولایت و خون شهدا هیچ خیانتی را نمی‌پذیرند و کوتاه نمی‌آیند.

وی امنیت را نعمتی بدون جایگزین عنوان کرد و افزود: هزینه‌های زیاد و تلاش‌های گسترده‌ای برای برقراری امنیت در جامعه صورت می‌گیرد، بدون امنیت در هیچ عرصه‌ای گام از گام نمی‌توانیم برداریم پس قدردان این نعمت و موهبت الهی باشیم.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول