اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین

نخستین سایت بازی برخط در قزوین به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: نخستین سایت بازی برخط در استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور استاندار قزوین، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار قزوین و دیگر مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

نخستین سایت بازی برخط در قزوین به بهره‌برداری رسید

احمد عجم در مراسم افتتاح بازی‌های رایانه‌ای در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در سال‌های گذشته جای ارایه بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های سالم و خوب در کشور ما خالی بود، لذا جای این سرگرمی‌ها را محصولات خارجی برای کودکان و نوجوانان ما پر کرده‌ است.

وی افزود: هر گامی که مسئولان مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین در راستای ترویج بازی‌های رایانه‌ای ایرانی و اسلامی بر می‌دارند، کمکی به قطع وابستگی، بازگشت به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و تکیه بر داشته‌های خودمان است.

این مسئول عنوان کرد: از این منظر راه‌اندازی سایت بازی رایانه‌ای کار بسیار با اهمیت، باارزش و درخور تقدیر است که باید به نوجوانان و جوانان معرفی شود تا از این ظرفیت خوبی که در استان قزوین به وجود آمده است، استفاده کنند.

این مسئول بیان کرد: همچنین از نوجوانان و جوانان این استان انتظار می‌رود، در تولید چنین بازی‌هایی مشارکت داشته باشند و ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را به مرکز رسانه‌های دیجیتال ارایه کنند.

استاندار قزوین با تقدیر از عملکرد خوب مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین اظهار داشت: راه‌اندازی سایت بازی برخط، ساخت انیمیشن قصه‌های مینودری و غیره از کارکردهای مثبت مرکز رسانه‌های دیجیتال است، قطع یقین اگر اطلاع‌رسانی خوبی صورت گیرد، مردم نیز قضاوت خوبی از فعالیت‌‌های این مرکز خواهند داشت.

عجم ادامه داد: در شرایطی که چنین امکاناتی در استان قزوین وجود نداشته و در مدت زمان کمی که این مرکز به بهره‌برداری رسیده است، دست‌یابی به چنین موفقیت‌هایی بسیار حائز اهمیت بوده و نشان از فعالیت و تلاش بی‌وقفه مسئولان این مرکز دارد.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین نیز در این مراسم اظهار داشت: این بازی، نخستین سایت بازی رایانه‌ای برخط در استان قزوین است که از نوع بازی‌های استراتژیک است.

سعید پورایمانی با اشاره به اهداف راه‌اندازی این سایت بازی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم و حائز اهمیت راه‌اندازی این سایت ساماندهی و اثر بخشی مطلوب بر روی بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای و ایجاد بستر مناسب برای برقراری ارتباط این بازیکنان در راستای رقابت سالم است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن هدف مهم دیگری که از راه‌اندازی این سایت بازی داریم این است که در انجمنی که راه‌اندازی کردیم، جملات و بیانات امام خمینی (ره) را به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی نشر می‌دهیم.

این مسئول عنوان کرد: این سایت در حال حاضر 300 عضو دارد که علاوه بر اعضایی که در داخل کشور هستند، در کشورهای قطر و کویت نیز استقبال خوبی از این سایت بازی شده است به طوری که تعداد قابل توجهی از بازیکنان از این کشورها هستند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال یادآور شد: یکی از مزیت‌های قابل توجه این سرور این است که بر روی اینترانت و اینترنت ملی قابل استفاده است.

انتهای پیام/77001/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول