اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

فرهنگ ازدواج آسان و ساده در جامعه ترویج و نهادینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات ازدواج جوانان دغدغه‌های مالی است که باید فرهنگ ازدواج آسان و ساده در جامعه ترویج و نهادینه شود.

فرهنگ ازدواج آسان و ساده در جامعه ترویج و نهادینه شود

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت پرداخت کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک است.

رئیس کمیته امداد چرام عنوان کرد: در همین زمینه و به مناسبت سی ‌و ‌چهارمین بهار انقلاب، 34 زوج جوان تحت حمایت در ششمین روز از دهه مبارک فجر مراسم ازدواج خود را جشن گرفته و کمک هزینه تأمین جهیزیه دریافت کردند.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات ازدواج جوانان دغدغه‌های مالی است که باید فرهنگ ازدواج آسان و ساده در جامعه ترویج و نهادینه شود تا بستر مناسب برای ازدواج جوانان فراهم و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

این مسئول هزینه برگزاری و اجرای این مراسم را بالغ بر 4 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، تعداد 34 فقره وام خودکفایی، 34 فقره وام کارگشایی و به تعداد 28 نفر از دامادهای تحت حمایت هدیه به داماد اهداء شد.

مظاهری با بیان اینکه خانواده امن‌ترین مکان برای افراد در جامعه محسوب می‌شود و کمیته امداد با تأمین جهیزیه نوعروسان و هدیه به دامادها تشکیل خانواده برای جوانان زیر پوشش این نهاد را آسان می‌کند، از خیرین و متمکنین که قصد شرکت در این امر خیر و خداپسندانه را دارند دعوت به همکاری کرد.

رئیس کمیته امداد چرام ترویج فرهنگ ازدواج در بین مددجویان را از  اهداف اهدا و پرداخت کمک هزینه ازدواج دانست و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در راستای عمل به سنت‌های حسنه و کمک به ازدواج آسان جوانان اقدام به پرداخت کمک هزینه ازدواج می‌کند.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول