اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید دبیر فدراسیون تنیس از مراحل ساخت آکادمی تنیس همدان

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران از مراحل ساخت آکادمی تنیس استان همدان بازدید کرد.

بازدید دبیر فدراسیون تنیس از مراحل ساخت آکادمی تنیس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دبیر فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران، بعد از ظهر امروز با تنی چند از مسئولان از مراحل ساخت آکادمی تنیس استان همدان بازدید کردند.

سرپرست هیئت تنیس استان همدان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: امروز در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تنیس استان، شاهرخ کشاورز، دبیر فدراسیون تنیس کشور و ناصر میرزایی، مدیر امور استان‌های این فدراسیون و همچنین رسول منعم، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان از مراحل ساخت آکادمی تنیس استان همدان بازدید کردند.

سید امیر برقعی گفت: آکادمی تنیس استان همدان در زمینی به مساحت 900 متری در حال ساخت است که شامل یک زمین تنیس استاندارد، سرویس بهداشتی و حمام، جایگاه استراحت بازیکنان و مربیان، دفتر امور اداری آکادمی و همچنین یک کلاس جهت برگزاری جلسات تئوری و توجهی خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه بخش خصوصی در این پروژه سرمایه‌گذاری داشته یا خیر؟ تصریح کرد: در این آکادمی با مشارکت بخش خصوصی و بالغ بر 600 میلیون ریال هزینه در برخواهد داشت و تا پایان فروردین‌ماه سال 92 با حضور شایسته ریاست فدراسیون تنیس کشور و مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

سرپرست هیئت تنیس استان همدان یادآور شد: این آکادمی در بدو بهر‌ه‌برداری برای آموزش به علاقه‌مندان پسر زیر 14 سال فعالیت خواهد داشت و به صورت اصولی و زیربنایی به آموزش دانش‌آموزان و نوجوانان به رشته مفرح تنیس می‌پردازد.

وی در پایان متذکر شد: امروز و بعد از انجام انتخابات و مشخص شدن رئیس جدید هیئت قطعاً برنامه‌ریزی برای سال آینده و گسترش ورزش تنیس در استان همدان آغاز خواهد شد و امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولان ورزش بتوانیم با استفاده از قابلیت‌های موجود در استان این رشته را در استان همدان بیشتر از قبل رونق دهیم.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول