اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

آمریکا برای جبران شکست و خواری خود حرف از مذاکره می‌زند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین گفت: پیشنهاد مذاکره آمریکا نشان از قدرت نظام است و اینکه تحریم‌ها علیه ایران با شکست مواجه شده و آمریکا برای جبران شکست و خواری خود حرف از مذاکره می‌زند.

آمریکا برای جبران شکست و خواری خود حرف از مذاکره می‌زند

حجت‌الاسلام علی ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: سران کاخ سفید عده‌ای سیاست‌مدار منفعت‌طلب، بی‌دین و کافرند و سخنانی که مطرح می‌کنند جنبه‌های شیطانی دارد.

ملکی گفت: هدایت مقام معظم رهبری همیشه و در همه زمینه‌ها راهنما و نقشه راه همه ملت ایران بوده، بنابراین باید مقام معظم رهبری تعیین کنند که در این مورد چه کار باید کرد.

ملکی تصریح کرد: مذاکره زمانی معنا پیدا می‌کند که بین دو طرف تساوی وجود داشته باشد نه اینکه مذاکره با اعمال اهداف آمریکایی و منفعت‌طلبی آمریکایی‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران یک پیشنهاد یک‌طرفه است، افزود: آمریکا از یک طرف بر شدت تحریم‌ها علیه ایران می‌افزاید و از طرف دیگر حرف از مذاکره با ایران می‌زند که این غیرمنطقی است.

امام جمعه قصرشیرین گفت: پیشنهاد مذاکره آمریکا نشان از این است که تحریم‌ها هیچ اثری بر ملت ایران نداشته و این ملت بزرگ روز به‌روز در عرصه جهانی قدرتمند‌تر ظاهر شده است.

وی افزود: پیشنهاد مذاکره آمریکا نشان از قدرت ملت بزرگ و پرافتخار ایران است و این که تحریم آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شده است.

ملکی تاکید کرد: این شکست آمریکا با بی‌آبرویی همراه است و مهر بی‌آبرویی و ضلالت را بر پیشانی آنان نهاده است، لذا برای جبران شکست و خواری خود حرف از مذاکره می‌زنند.

انتهای پیام/2700/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول