اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه ناحیه بهار:

تن دادن به خواسته‌های غیر مشروع آمریکا مذاکره با شیطان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق سپاه ناحیه شهرستان بهار با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای اروپایی و تحریم‌های سخت اقتصادی گفت: مذاکره با آمریکا و تن دادن به خواسته‌های غیر مشروع آنان مذاکره با شیطان است.

تن دادن به خواسته‌های غیر مشروع آمریکا مذاکره با شیطان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علیمردان جعفری پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای روستای کریم‌آباد بخش صالح‌آباد که به همت حوزه مقاومت بسیج شهر صالح‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: شهدا رفتند و پرپر شدند تا ما امروز در کشورمان به راحتی زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا بر اساس نص صریح قرآن کریم نمرده‌اند بلکه زنده‌اند و در پیشگاه خداوند متعال ارتزاق می‌کنند، افزود: آنها رفتند تا امروز الگویی باشند برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و وظیفه تک تک آحاد جامعه اسلامی است که با قدم برداشتن در مسیر روشنی که این شهدا برای کشور ترسیم کردند حرکت و ادامه دهنده راه آنان باشند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه شهرستان بهار با اشاره به راه و منش شهدا بیان داشت: همیشه در طول تاریخ حق بر باطل پیروز بوده و هست و وظیفه ما نیز این است که با لبیک به پیام امام حسین(ع) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس در مسیر و راه آنها گام برداریم.

وی ادامه داد: ما باید با تأسی از این سفرکردگان راه حق و حقیقت و تبعیت از ولی امر مسلمین جهان حرکت کنیم و پاسدار دین و اسلام ناب محمدی(ص) باشیم.

جعفری با اشاره به مسائل سیاسی و موضوع مذاکرات هسته‌ای کشورمان با کشورهای اروپایی و تحریم‌های سخت اقتصادی تصریح کرد: مذاکره با آمریکا و تن دادن به خواسته‌های غیر مشروع آنان مذاکره با شیطان است.

وی ابراز داشت:‌ آمریکا و غرب از این گفت‌وگوها جز خذلان و خواری برای ما چیزی دیگر نمی‌خواهند همانگونه که در کشورهای همسایه ثابت کردند و برای آنها جز تروریست و کشتار مردم چیزی به ارمغان نیاوردند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه شهرستان بهار تصریح کرد: اگر ما با آمریکا و غرب مذاکره کنیم نه تنها به خود آسیب رسانده‌ایم بلکه کشورهایی که از ایران اسلامی به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویان و منفعت‌طلبان یاد می‌کنند مأیوس و ناامید خواهند شد.

جعفری تنها راه رستگاری انسان‌ها را تداوم راه و منش شهدا و تبعیت از رهبری عزیز انقلاب اسلامی و گام بر داشتن در مسیر و راه این امام همام عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی می‌دانند که این کشتی نجات با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به سر منزل مقصود خواهد رسید بنابراین تمام همت خود را مصروف به ضربه زدن به این رکن استوار انقلاب کرده‌اند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: دشمنان در برنامه‌های خود به این جمع‌بندی رسیده‌اند که اگر ولایت فقیه از جامعه اسلامی گرفته شود شکست آن حتمی و قطعی است پس وظیفه ماست که این جایگاه را با تمام توان تقویت کنیم.

انتهای پیام/89006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول