اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه:

نشانه‌ای از حسن نیت در طرح مذاکره آمریکایی‌ها وجود ندارد

خبرگزاری فارس: هادی سیاسی سپاه گفت: هیچ نشانه‌ای از حسن نیت در طرح مذاکره آمریکایی‌ها وجود ندارد زیرا غرب و نظام سلطه فقط تسلیم شدن ملت ایران را طلب می‌کنند.

نشانه‌ای از حسن نیت در طرح مذاکره آمریکایی‌ها وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید محمد موسوی‌نژاد ظهر امروز در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی در جمع بسیجیان، فرمانده‌هان پایگاه‌ها، اعضای شورای حوزه و پایگاه در سالن پیامبر اعظم ارشاد نور بیان داشت: تنها خواسته دشمن از ایران کوتاه آمدن از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

وی ابراز داشت: در کربلا و ماجرای عاشورا دشمن با یک کار حساب شده آب را بر روی لشکر امام حسین(ع) بست تا سپاه اسلام را وادار به تسلیم کند اما بصیرت یاران امام حسین(ع) مانع از دستیابی دشمن به هدفش شد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: انقلاب ما ریشه در عاشورا دارد و بذر بارور شده عاشورا است، از این رو دشمن با همه تلاش خود فقط یک هدف را دنبال می‌کند آن هم کوتاه آمدن و عقب‌نشینی از ارزش‌های اسلامی و انقلاب است.

هادی سیاسی کشوری با اشاره به اینکه تحریم‌های اقتصادی دشمن به سرکردگی آمریکا هدفی جز تسلیم شدن ملت ایران را طلب نمی‌کند، ابراز داشت: این عمل در واقع جنگ اعلام نشده اقتصادی است که حتی جلوی ورود دارو را می‌گیرد و از آن طرف موضوع مذاکره را مطرح می‌کند.

موسوی‌نژاد اظهار داشت: نظام سلطه در سال اول پیروزی انقلاب 26 راهبرد را علیه ملت ما به کار بست و با هر تاکتیک و فرمولی فقط به دنبال براندازی نظام بود و طرح مذاکره نیز با همین هدف دنبال می‌شود.

وی ابراز داشت: هیچ نشانه‌ای از حسن نیت در طرح مذاکره آمریکایی‌ها وجود ندارد زیرا از یک طرف جنگ وحشیانه اقتصادی را در پیش می‌گیرد و از طرف دیگر سخن از مذاکره دارد، اگر ذره‌ای حسن نیت دارد باید لااقل دارایی‌های بلوکه شده ایران را آزاد کند و یا پولش را بدهد.

کارشناس برجسته مسایل سیاسی اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران حادثه‌ای بی‌نظیر و اتفاقی منحصر به فرد در تاریخ معاصر بود که تمام معادلات دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و ساواک را بر هم زد و دهه فجر باید فرصت تبیین جهات مختلف این انقلاب برای نسل جوان و آینده باشد.

وی تصریح کرد: باید به چراهای نسل جوان پاسخ گفت تا شبهات برطرف شود، ویژگی‌های انقلاب را باید با ظرافت برشمرد و معرفی کرد، باید قدرت اسلام و انقلاب را تبیین کرد و به آیندگان و نسل جوان حاضر شناساند.

وی گفت: به برکت انقلاب امروز روند مهاجرت در فلسطین معکوس شد، حزب‌الله لبنان پیروز مبارزه با اسراییل و صهیونیست است و انقلاب‌های مختلف که ریشه اسلامی دارد در کشورهای جهان برگرفته از نهضت امام (ره) است.

انتهای پیام/86023/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول