اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس / 256

روحانی: امام راحل همه سیاستمداران و تاریخ‌نگاران دنیا را به حیرت واداشت

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد تاریخ‏پژوهی ایران معاصر گفت: امام‌خمینی(ره) معجزه‌ای الهی بود که همه سیاستمداران، تاریخ‌نگاران و متفکران دنیا را به حیرت واداشت.

روحانی: امام راحل همه سیاستمداران و تاریخ‌نگاران دنیا را به حیرت واداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‌الاسلام سید حمید روحانی صبح امروز در جمع شماری از جوانان مهدیشهری که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ایمان و اراده استوار امام‌خمینی (ره) که همراه با خلوص نیت بود، عامل اصلی پیروزی و سربلندی انقلاب در آزمون‌های الهی است.

وی مردم کشورمان را مردمی بصیر، همدل، منسجم و با درایت عنوان کرد و افزود: مردم با علم و آگاهی کامل علیه ظلم و ستم زمانه می‌ایستند و هیچ ذلتی را نمی‌پذیرند.

رئیس بنیاد تاریخ‏پژوهی ایران معاصر خاطر‌نشان کرد: مردم ایران پیرو ولایت و رهبری هستند و از رهبری هرگز گامی عقب نمی‌نشینند.

روحانی ادامه داد: مردم ما پیروی از ولایت را پیروی از امام زمان (عج) و مخالفت با ولایت را در حکم کفر می‌دانند.

رئیس بنیاد تاریخ‏پژوهی ایران معاصر در ادامه به تحول عظیم ایجاد شده در سال 57 اشاره کرد و گفت: با توجه به کلام رهبری، امام‌خمینی (ره) معجزه‌ای الهی بود که در تاریخ انقلاب و اسلام رخ داد و همه سیاستمداران، تاریخ‌نگاران و متفکران دنیا را به حیرت واداشت.

روحانی افزود: امام‌خمینی (ره) از دوران کودکی تا پایان عمر در معرض امتحان الهی قرار داشت و امروز همه ما نیز در معرض امتحان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: وقوع انقلاب‌های دیگر در جهان از حوادث تأثیرگذار و مهم تاریخ معاصر بود و ایران اسلامی از بزرگ‏ترین انقلاب‌ها از بعد انقلاب فکری و معنوی است.

رئیس بنیاد تاریخ‏پژوهی ایران معاصر عنوان کرد: ایران اسلامی از جایگاه ارزنده‌ای برخوردار است و با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت، ظهور انقلاب اسلامی در ایران نوعی نوآوری به حساب می‌آمد که سیاسی و از منظر عمق و دامنه تأثیرگذاری فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

انتهای‌پیام/2249/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول