اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 241

مقبلی: ایران اسلامی در تمامی بخش‌ها خودکفا است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با تأکید بر خودکفایی ایران اسلامی در بخش‌های مختلف گفت: استکبار جهانی به‌دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است حال با افزایش فشارهای اقتصادی می‌خواهند ایران را از پای درآورند.

مقبلی: ایران اسلامی در تمامی بخش‌ها خودکفا است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی در مراسم جشن انقلاب که در شهرک صنعتی عباس‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک سی و چهارمین بهار انقلاب و گرامیداشت یوم‌ الله 22 بهمن با بیان خاطرات آن دوران گفت: انقلاب اسلامی در ذات و محتوا، یک انقلاب کاملاً مردمی بود چراکه تمـام لایه‌ها و طبقات اجتماعی در پیروزی آن نقش آفرینی کردند.

فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار داشت: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی توانست با وجود همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان، روی پای خود بایستد و محکم حرف خود را در نظام بین‌المللی بزند، از برکت وجود عنصر ولایت مطلقه فقیه است.

وی ادامه داد: افتخارات و توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت شهدا و راهبری‌ها و مدیریت عالمانه و مدبرانه حضرت امام (ره) و امروز هم مقام معظم رهبری ایجاد شده است و این‌ها را باید جزو افتخارات و موهبت‌های نظام اسلامی بدانیم.

مقبلی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بیش از سی سال است که استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، حال با افزایش فشارهای اقتصادی می‌خواهند ایران را از پای درآورند، اما هیچ زمان آرزوهای آن‌ها محقق نخواهد شد، چراکه کشورمان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنعت به جایگاهی رسیده که می‌تواند در بیشتر بخش‌ها خودکفا شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان ضمن برشمردن خدمات صورت گرفته دولت درحوزه صنعت تصریح کرد: بی‌شک، همت یکایک تلاشگران عرصه صنعت و تولید می‌تواند زمینه‌ساز خدمت باشد تا بتوانیم در مقابل همه مشکلات ایستادگی کنیم و در نتیجه شاهد رشد و بالندگی صنعت شهرستان باشیم.

گفتنی است، مراسم جشن انقلاب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و جمعی از مسئولان شهرستان، کارگران و صاحبان صنایع در سالن اجتماعات شهرک صنعتی عباس‌آباد برگزار شد.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول