اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 28

عالیشاه: بهره‌برداری از 150 طرح خودکفایی در بهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) بهشهر گفت: همزمان با دهه فجر 150 طرح خودکفایی در بهشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

عالیشاه: بهره‌برداری از 150 طرح خودکفایی در بهشهر

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: این طرح‌های خودکفایی شامل طرح‌های مختلف کابینت‌سازی، آلومینیوم‌سازی، گوسفندداری و ... است که با اعتبار 15 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تحویل 20 واحد مسکن مهر امداد در روستای گرجی‌محله بهشهر عنوان کرد: این 20 واحد مسکن مهر در روستای گرجی‌محله، توسط کمیته امداد امام‌خمینی (ره) با اعتبار چهار میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود و زیربنای هر واحد تقریباً 75 متر است.

عالیشاه ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان عملکردهای دولت است که باید با استفاده از این فرصت در بیان عملکردها و کارهای انجام شده به جامعه تلاش شود.

وی تصریح کرد: رأی استقبال باشکوه از سی و چهارمین سالگرد دهه فجر اقدامات لازم در شهرستان‌ اندیشیده شده و همه چیز مهیای برگزاری جشن‌های باشکوه این ایام است.

عالیشاه ادامه داد: برگزاری نشست‌های فرهنگی، سرکشی از واحد در دست ساخت مسکن مددجویان خلیل شهر، توزیع سبد کالا در بین مددجویان تحت پوشش و ... از جمله برنامه‌های ما در طول دهه فجر امسال است.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) بهشهر گفت: نمایشگاه فرهنگی و طرح‌های خودکفایی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم جشن انقلاب، برگزاری نشست فرهنگی ـ سیاسی با حضور دانشجویان تحت حمایت، آذین‌بندی اداره، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با جانبازان و حضور در مزار شهدا از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات ارائه شده به محرومان و اقشار مختلف مردم است که باید با استفاده از این فرصت مناسب در تبیین دستاوردهای انقلاب و خدمات کمیته امداد امام‌خمینی (ره) تلاش شود.

انتهای‌پیام/86002/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول