اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات استان گلستان:

شیب اسلام‌گرایی به پشتوانه ایران جهانی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان گلستان گفت: شیب اسلام‌گرایی به پشتوانه ایران اسلامی، جهانی شده است.

شیب اسلام‌گرایی به پشتوانه ایران جهانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، جواد ابراهیمی پنجشنبه شب در هشتمین یادواره شهدای مسجد قائم بالای بهشهر گفت: ایران اسلامی به برکت ولایت و تشیع امروز در جهان الگو و نمونه است و باید این ایران و اسلامیت به جهانیان صادر شود.

وی اظهار داشت: رهبری و آثار خون شهدا، این انقلاب را شکل داد و این استراتژیک شهدا و خون آنانی است که اکنون غزه سنی، حزب‌الله شیعه، تونس و اخوان المسلمین متحد و یکپارچه برای اسلام قیام کرده‌اند و ایران اسلامی این برادری و اتحاد را پایه‌گذاری کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه دهه فجر و انقلاب بر چهار برش ملی، منطقه‌ای، جهانی و تاریخی استوار است، یادآور شد: باید با بررسی این موارد، انقلاب و آموزه‌های مختلف را شناخته و به نسل جدید منعکس کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امام راحل در برش داخلی و ملی آمد و انقلاب اسلامی و بسیجی را حاکم کرد و سپس نظام اسلامی و حکومت ولایی حاکم شد.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان گفت: در بحث منطقه‌ای نیز امام راحل مبانی مهمی را ایجاد و بنا کردند و تمام معادلات شرق و غرب را که بر این باورند، باید تمام انقلاب‌ها به شرق یا غرب وابسته باشند بر هم ریخت و منطقه خاورمیانه اسلامی غیر وابسته را بنا نهادند.

ایران بالنده به 60 کشور دنیا تسلیحات نظامی صادر می‌کند

ابراهیمی همچنین بیان داشت: ایران بالنده به 60 کشور دنیا تسلیحات نظامی صادر می‌کند و این ایران فعلی ما با ایران قبل از سال 57 بسیار متفاوت است.

وی افزود: امروز ما بیش از هر زمان دیگری در اوج قدرت هستیم و دشمن اکنون از اتم، فتوحات، اختراعات و استعدادهای ما نمی‌ترسد، بلکه هراس دشمن از افزایش مغزهای متفکر ماست که هر روز پیشرفته‌تر از قبل ظاهر می‌شوند و در اوج قرار می‌گیرند.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان بیان داشت: امروز ایران اسلامی ما دارای 12 هزار دانشمند در نانو است و هر روز بر اختراعات و اکتشافات آنان افزوده می‌شود.

ابراهیمی ابراز داشت: ما در سایه ایستادگی و مقاومت انقلاب را صادر کردیم و نباید به عملکرد این قوه و آن قوه دل ببندیم و باید بدانیم انقلاب ما بر اساس دین و دیانت ما شکل گرفته و ادامه دارد.

وی گفت: احزاب، جریانات، دولت‌ها و همه و همه می‌آیند و می‌روند، اما اصولگرایی منطقی برگرفته از شهدا و منطق امام و رهبری همواره پابرجاست و ما باید بر اساس این منطق حرکت کنیم.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان افزود: باید بدانیم که ما روزی قادر به تولید سوزن چرخ خیاطی نبودیم و بسیاری از کالاها را وارد می‌کردیم، اما با استقامت، ایستادگی و مقاومت اکنون در اوج شکوفایی علمی جهان هستیم و باید قدردان این نعمت انقلاب، امام، رهبری و شهدا باشیم.

انتهای پیام/86002/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول