اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-139

قمی: راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قمی: راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار نظام است

محمدعلی قمی‌اویلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نوشهر با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر درباره اهمیت حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه اظهار داشت: 22 بهمن به عنوان یک روز به یادماندنی که مردم به تبعیت از امام (ره) در سال 57 رژیم استکباری و پهلوی را که دست‌نشانده استکبار جهانی بود شکست داده و پایان رژیم شاهنشاهی را رقم زده و شروع یک حکومت اسلامی با محوریت مرجع دینی را آغاز کردند.

فرماندار نوشهر ادامه داد: آنچه برای مردم مهم بود، بازگشت به هویت اصلی خود یعنی هویت اسلامی و ایرانی بود تا عزت خود را به دست آورند.

وی با بیان اینکه امام (ره) بزرگواری مردم ایران را حفظ کرد، خاطر نشان کرد: حفظ این بزرگواری هزینه دارد که  مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی با اهدای فرزندان خود در راه اسلام و انقلاب هزینه‌اش را دادند.

وی تصریح کرد: مردم ایران در دوران جنگ سخت و نیمه‌سخت نیز از خود مقاومت نشان دادند و در دوران جنگ نرم هم با بصیرت و محکم در برابر دشمنان ایستادند.

قمی عنوان کرد: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر رابطه بین مردم و حاکمیت است که نسل گذشته و نسل چهارمی امروز با امام، شهدا و کسانی که انقلاب کردند، یک‌بار دیگر تجدید میثاق و بیعت می‌کنند.

وی راهپیمایی 22 بهمن را مانوری عظیم برشمرد و افزود: حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را دارد که دشمن در استراتژی‌های خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدیدنظر کند.

این مسئول یادآور شد: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی 22 بهمن‌ها، 9 دی‌ماه‌ها و روز قدس‌ها انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و مردم با حضور پر رنگشان در همه صحنه‌ها، یأس و ناامیدی را بر دل دشمنان انداختند.

فرماندار نوشهر 22 بهمن امسال را ویژه دانست و گفت: امسال از آن جهت ویژه است که دشمن با تهدیدات، فشارها و تحریم‌ها خواست مردم را امتحان کند که حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه نشان خواهد داد که مردم ما از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

وی به ویژگی دیگر 22 بهمن‌ماه امسال اشاره کرد و بیان داشت: فتنه سال 88 انتخابات را به سمت و سویی برد تا در مردم القای یأس و ناامیدی کنند، اما حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر این خواهد بود که نه تنها مردم ناامید نشدند، بلکه مردم ما شاداب، بانشاط و امید به آینده در این راهپیمایی باشکوه حضور پیدا کردند و این امید به آینده تا 24 خردادماه 92 که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود، استمرار خواهد داشت.

وی در پایان ابراز داشت: حضور مردم در انتخابات هوشمندانه است و مردم با تبعیت از منویات امام (ره) و امروز نیز تبعیت از مقام معظم رهبری یک ‌بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارند و ما هم قدردان این مردم که در همه صحنه‌ها عاشقانه، عاقلانه و با بصیرت حضور کامل دارند و دشمنان را ناامید و نشاط اجتماعی را تقویت می‌کنند، هستیم.

انتهای پیام/86009/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول