اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سیزدهم لیگ دسته یک کشور

توقف کاشان سرنوشتش را به هفته آخر کشاند

خبرگزاری فارس: در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال کاشان مقابل میهمان خود نفت امیدیه اهواز با نتیجه مساوی متوقف شد.

توقف کاشان سرنوشتش را به هفته آخر کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان در هفته ششم از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال این شهرستان در سالن ورزشی تختی کاشان مقابل میهمان خود تیم فوتسال نفت امیدیه اهواز تن به تساوی سه بر سه داد تا سرنوشت تیم سقوط‌ کننده این رقابت به هفته آینده مقابل هومن سازه در ماهشهر کشیده شود.

تیم فوتسال کاشان بعد از دو بازی بدون تماشاگر، در این بازی در حالی مقابل تیم نفت امیدیه اهواز قرار گرفت که از حمایت تماشاگرانش بهره‌مند بود و با پیروزی در این دیدار می‌توانست خیال خود را از خطر سقوط به لیگ دو راحت کند و بازی هفته آخر این دو تیم تشریفاتی شود اما کسب نتیجه مساوی در این دیدار و پیروزی تیم ماهشهر مقابل شهروند بابل و سه اختلاف تیم کاشان با تیم هومن سازه ماهشهر موجب شد تا بازی بین این دو تیم در هفته آخر سرنوشت تیم سقوط‌ کننده را مشخص کند.

تیم فوتسال کاشان در نیمه نخست دیدار با تیم نفت امیدیه در حالی که محسن منتظمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت با گل علی تسلیمیان از حریف اهوازی خود پیش افتاد اما این برتری تا پایان نیمه نخست دوام نیاورد و با دو گلی که توسط هاشم شیرعلی بازیکن ریز نقش اما تکنیکی تیم نفت امیدیه به ثمر رسید، موجب شد تا کاشانی‌ها نیمه نخست را با شکست دو بر یک به رختکن بروند.

تیم فوتسال کاشان در نیمه دوم با سرعت دادن به بازی و استفاده از کناره‌های زمین بارها روی دروازه نفت امیدیه خطرساز شد که حاصل آن دو گل محمد منصوری و سعید کشانی بود که نتیجه را سه بر دو به سود نماینده کاشان کرد.

کاشانی‌ها که  از پیروزی شکننده خود تا یک دقیقه به پایان بازی محافظت کرده و خیال خود را از بازی آخر راحت کرده بودند نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و در حالی که ثانیه‌های آخر بازی در حال تمام شدن بود دروازه خود را توسط عبدالنبی دهقانی بازیکن نفت امیدیه گشوده شده دیدند تا علی‌رغم بازی خوبی که داشتند نتوانند به هر سه امتیاز این دیدار خانگی برسند.

تیم فوتسال کاشان با این تساوی با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم هومن سازه ماهشهر یک پله بالاتر از این تیم قرار گرفت تا در هفته آخر دو تیم فوتسال کاشان و هومن سازه در ماهشهر برای بقا در لیگ یک به مصاف یکدیگر بروند.

نماینده ماهشهر در صورت پیروزی پرگل مقابل نماینده کاشان در لیگ یک ماندنی می‌شود اما پیروزی با اختلاف اندک، رأی به سقوط تیم ماهشهر است و نماینده کاشان در لیگ یک می‌ماند.

گل‌های تیم فوتسال کاشان را در این دیدار علی تسلیمیان، محمد حسین منصوری و سعید کشانی به ثمر رسانیدند و گل‌های تیم نفت امیدیه اهواز را هاشم شیرعلی دو گل و عبدالنبی دهقانی یک گل به ثمر رسانید.

این دیدار با قضاوت فیروز مبینی، حمیدرضا قدسی راغب، داریوش نادری و عیسی حسنی و در حضور عالی‌نژاد ناظر فدراسیون برگزار شد.

بازی رفت دو تیم در اهواز در حالی با نتیجه سه بر دو با پیروزی نفت امیدیه به پایان رسید که در آن بازی نیز کاشانی‌ها تا دقایق آخر با نتیجه دو بر یک از حریف خود پیش بودند.

تیم‌های فوتسال کاشان و هومن سازه ماهشهر، هم‌اکنون با 12 و 9 امتیاز به ترتیب در رده‌های ششم و هفتم جدول ایستاده‌اند و تیم کاشان با یک مساوی و یا شکست خفیف نیز می‌تواند در لیگ یک ماندگار شود. 

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که

در گروه اول این رقابت‌ها تیم شهرداری کاشان به همراه تیم‌های گیتی پسند اصفهان، نفت امیدیه، فردوسی مشهد، تأسیسات دریایی، شهروند بابل، اعتماد ایرانیان مشهد و هومن سازه ماهشهر رقابت دارند.

در گروه دوم نیز تیم‌های هیئت فوتبال اصفهان، برق شیراز، ماکوجوان آذربایجان، هیئت فوتبال فارس، هیئت فوتبال قزوین، صدرای شیراز، مقاومت تهران و مقاومت کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازیکنان تیم فوتسال کاشان در این دیدار از محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، سعید کشانی، محمد حسین منصوری نیک، علی تسلیمیان،احمد نظری، محسن منتظم، علی اصغر مدنی، امید مولایی، حامد جعفریان و ابوالفضل کریمی تشکیل شد.

جمعمدار قنواتی، محمد حمید، عبدالنبی دهقانی، مهدی حیدری، ابراهیم حیاوی‌نژاد، هاشم شیر علی، سجاد بهبهانی، حجت رئیس‌فر، عنایت‌الله رجبی، محسن بهمئی، عبدالنبی فرهانی و حامد میرخبازی نیز در تیم نفت امیدیه اهواز بازی می‌کنند.

انتهای پیام/2406/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول