اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 12 تیم

فراز قهرمان فوتسال باشگاه‌های قم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فراز بالاتر از سایر مدعیان موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال باشگاه‌های استان قم شد.

فراز قهرمان فوتسال باشگاه‌های قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال در مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم 11 تیم مدعی حضور داشتند و رقابت‌های خود را برای کسب عنوان قهرمانی و صعود به دسته بالاتر به شکل دوره‌ای برگزار کردند تا اینکه عنوان قهرمانی به تیم فراز رسید.

فوتسالیست‌های فراز قم در این فصل توانستند با ارائه بازی‌های جذاب و تماشایی گوی سبقت را از سایر مدعیان ربوده و بدین ترتیب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال مردان باشگاه‌های استان قم را از آن خود کنند.

فراز قم در 10 بازی این فصل در مقابل رقبای حاضر در مسابقات فوتسال باشگاه‌های استان قم در هشت بازی از سد حریفان خود گذشت و تنها دو بار مساوی کرد و تنها تیم بدون شکست رقابت‌های این دوره لقب گرفت.

با اینکه فرازی‌ها عنوان قهرمانی مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم را با کسب 26 امتیاز از 10 بازی از آن خود کردند اما این تیم در آمار گل‌های زده با 51 گل زده بعد از تیم‌های مقاومت و شهرداری قم که هر کدام به ترتیب 55 و 54 گل به ثمر رساندند سومین خط حمله لیگ را از آن خود کرد.

این در حالی است که تفاضل گل تیم فوتسال فراز قم در این فصل به اضافه 28 بود و فراز از این نظر بهترین تیم لیگ شناخته می‌شود اما بهترین خط دفاعی از آن تیم فوتسال پویا است که در 10 مسابقه 17 گل خورده در حالی که تیم قهرمان 23 بار در این فصل گل خورده است.

بعد از تیم فوتسال فراز قم که در این فصل با 26 امتیاز قهرمان شد، تیم فوتسال شهرداری قم نیز با کسب 24 امتیاز در مکان دوم جای گرفت.

پرونده بازی‌های این فصل لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم در حالی بسته شد که فوتسالیست‌های تیم‌های پویا و مقاومت در این رده‌بندی در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند در حالی که این تیم‌ها از 10 مسابقه این فصل هر دو 23 امتیاز کسب کردند و تنها بر حسب تفاضل گل تیم پویا در مکان سوم ایستاد اما دو رقیب بالاتر از آنها راهی لیگ دسته اول فوتسال قم شدند.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول