اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند:

راهپیمایی امسال ثابت می‏کند که نظرات دشمن بی‏پایه و اساس است

خبرگزاری فارس: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند با صدور بیانیه‏ای اعلام کردند: موج خروشان ملت ایران در صحنه راهپیمایی 22 بهمن امسال به جهانیان اعلام خواهد کرد که نظرات کشورهای غربی بی‏پایه و اساس است.

راهپیمایی امسال ثابت می‏کند که نظرات دشمن بی‏پایه و اساس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند هم‏زمان با دهه مبارک فجر با صدور بیانیه‏ای اعلام کردند: 22 بهمن یادآور عظمت، غیرت و جانفشانی مردان و زنان مومن ایران اسلامی است که توانستند با شهامت، فداکاری و نثار جان و مال خویش و پیروی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) حکومت طاغوت را سرنگون و ایران عزیز را از سلطنت ظلم، استبداد و وابستگی رها ساخته و انقلاب اسلامی را پایه‏گذاری کنند.

در این بیانیه آمده است: اکنون که به فضل الهی این انقلاب عظیم و این حادثه بزرگ و شگرف قرن سبب پیدایش موج بیداری اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی و سرمشق راه آزادگان جهان شده، وظیفه حفظ و پاسداشت انقلاب و دستاوردهای آن و ادامه راه امام(ره) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس روز به روز حساس‏تر از قبل است.

این بیانیه می‏افزاید: ما با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‏ای در راستای اعتلا و وصل آن به انقلاب حضرت ولیعصر(عج) خواهیم کوشید.

در این بیانیه آمده است: ما دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند با تلاش در صحنه توسعه علم و فناوری کشور همگام با دانشمندان میهن عزیزمان که امروز موفق به شکستن مرزهای علم و دانش شده‏اند و در علوم هسته‏ای و فضایی شاهد دستاوردهای کم‏نظیر آنها هستیم، در راستای اعتلای نام ایران اسلامی خواهیم کوشید.

در ادامه این بیانیه می‏خوانیم: ما همراه با موج خروشان ملت، با حضور باشکوه‏تر از قبل در صحنه راهپیمایی 22 بهمن امسال به جهانیان اعلام خواهیم کرد که علی‏رغم نظرات بی‏پایه و اساس کشورهای غربی، ملت غیور ایران اسلامی نه تنها در مسیر تحقق اهداف و آرمان‏های بلند انقلاب از پای نخواهند نشست؛ بلکه روز به روز بر انگیزه، همت و تلاش خود در راه حفظ و تعالی دستاوردهای انقلاب خواهد افزود.

این بیانیه می‏افزاید: به فضل قادر متعال حضور پرشور و شعور و با بصیرت در صحنه انتخابات سال 92 نیز یکی از نشانه‏های این همت و غیرت خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: همچنین در این مسیر از قوای سه‏گانه نظام، مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی مجدانه می‏خواهیم تا ضمن حفظ اتحاد و همدلی و انسجام نظام و پیش روی قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب، در راه تعالی انقلاب اسلامی و آرمان‏های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بکوشند.

انتهای پیام/2568/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول