اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم:

ملت در 22 بهمن صلابت خود را به رخ دشمن می‌کشد

خبرگزاری فارس: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.

ملت در 22 بهمن صلابت خود را به رخ دشمن می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: دهه مبارک فجر یادآور حماسه ملتی بزرگ است که پرچم بیداری مسلمین را در دنیای آلوده به استبداد و استعمار و استثمار برافراشت. ملتی فداکار که زن و مرد و کودک و جوانش از دریای فضیلت مکتب عاشورا سیراب شده و فجر انقلاب خونین خود را به پیروی از مرجع و مراد خود در ظلمت‌کده انسان معاصر، روشن ساخته است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: ملت شریف و رشید ایران در حالی سی و چهارمین فجر انقلاب خود را جشن می‌گیرد که در کوله‌بار انقلابی خود ده‌ها و صدها و هزاران توشه برای نجات مسلمانان و جامعه بشری به همراه دارد. توشه‌هایی که در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و... می‌درخشد که از یک سو دوستداران و علاقمندان خود را بیش از پیش امیدوار کرده و از سویی دشمنان و مستکبران را به خفت و خواری کشانده است. گر چه هر روز با توطئه‌ای جدید تلاش در خاموش ساختن نور انقلاب اسلامی دارند اما زهی خیال باطل.

در این بیانیه اضافه شده است: امروز همه دشمنان و مستکبران زخم‌خورده از خمینی بزرگ و یاران و شهیدانش به میدان آمده‌اند تا نگذارند فرزندان و رهروان آن پیر سفر کرده پرچم هدایت مسلمین و مستضعفین عالم را به سرمنزل مقصود برسانند، اما این ملت به رهبری خلف صالح خمینی عزیز حضرت آیت‌الهی العظمی خامنه‌ای با معرفت و آگاهی از توطئه‌های داخلی و خارجی به سوی فجر صادق و آرمان بزرگ اسلامی و بشری یعنی تشکیل دولت کریمه مهدی آل محمد(ص) گام‌ها را استوارتر از هر زمانی برمی‌دارد.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: سازمان تبلیغات اسلامی که خود را قطره‌ای از دریای مواج امت بزرگ اسلامی می‌داند ضمن فراخوان تشکل‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی و قرآنی، روحانیون و مبلّغان دینی، مساجد و به ویژه جوانان پرشور و انقلابی، از همه ملت شریف قم دعوت می‌کند در روز 22 بهمن سال 91 حضور پرشکوه خود را به رخ دشمنان کینه‌توز بکشند.

انتهای پیام/2258/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول