اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح پاک‌سازی مناطق جرم‌‌خیز حاشیه‌ای‌ کرمان

13 متهم تحت تعقیب در کرمان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز حاشیه‌ای شهر کرمان‌، دستگیری 13 متهم تحت تعقیب را به همراه داشت.

13 متهم تحت تعقیب در کرمان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان حسین چناریان‌ اظهار داشت: طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز حاشیه‌ای شهر کرمان‌ با به کارگیری و حضور فعال ماموران انتظامی در پلیس آگاهی استان‌، مبارزه با مواد مخدر‌، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی شهرستان به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر‌، سارقان‌، اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی به مرحله اجرا‌ گذاشته شد.

وی ‌بیان داشت: این طرح از بامداد روز گذشته پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی و شناسایی بزهکاران، خرده‌فروشان مواد مخدر، مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی، اراذل و اوباش خیابانی و ... با تشکیل اکیپ‌های گشت خودرویی و موتوری ویژه اقدام سریع در حوزه کلانتری 18 و 20 شهر کرمان به اجرا گذاشته شد.

چناریان با اشاره به کشف دو دستگاه وسیله نقلیه سرقتی و توقیف 146 دستگاه خودرو و موتورسیکلت ابراز داشت: طی اجرای این طرح‌ 13 متهم تحت تعقیب دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شدند.

وی خاطرنشان کرد: کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق، دستگیری 307 تبعه بیگانه غیرمجاز، دستگیری شش معتاد به مواد مخدر و کشف و ضبط آلات و ادوات استعمال مواد مخدر به همراه بیش از سه کیلو انواع مواد افیونی از دیگر دست آوردهای این طرح بود.

‌چناریان‌ با اشاره به استمرار اجرای طرح ارتقای‌ امنیت اجتماعی در استان با تقدیر و تشکر از همکاری و حمایت خوب مردم کرمان از پلیس گفت:‌ طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی که رضایت شهروندان را نیز به دنبال داشته‌ با جدیت و قاطعیت پلیس در سراسر استان استمرار دارد و دستاوردهای بسیار خوبی نیز تا به امروز حاصل شده که نتیجه مشارکت و حمایت مردمی از ماموریت‌های نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول