اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد فهرج:

باید شکرگزار نعمت‌های بزرگ انقلاب باشیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فهرج گفت: امروز در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن وظیفه بسیار سنگینی داریم و باید شکرگزار نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی باشیم.

باید شکرگزار نعمت‌های بزرگ انقلاب باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، رضا رکن‌آبادی در جشن بزرگ انقلاب با حضور گسترده و پرشور مردم در این شهرستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: آنچه امروز ما در نظامی مقدس جمهوری اسلامی داریم از برکت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی شهدا به کشور ما عزت بخشید، افزود: امام راحل با رهبری الهی خود و هدایت انقلاب در مسیر صحیح موجب اقتدار و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فهرج با تأکید بر اینکه ما امروز در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن وظیفه بسیار سنگینی داریم، عنوان کرد: باید شکرگزار نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی باشیم.

رکن‌آبادی گفت: 20 کانون فرهنگی و هنری مساجد و سه مؤسسه قرآن و عترت مشغول فعالیت فرهنگی در شهرستان فهرج هستند.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری شب شعر و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله برگزاری جشن‌های نوروزی و تئاترهای خیابانی در سطح شهرستان فهرج خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فهرج گفت: در دهه مبارک فجر مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه جدول انقلاب، مسابقه پیامکی و جنگ شادی در بخش نگین کویر شهرستان فهرج توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/80013/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول