اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بهره‌برداری از 8 هزار واحد مسکونی مهر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: 8 هزار و 91 واحد مسکونی مهر در مناطق مختلف آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله مبارک فجر به مرحله بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 8 هزار واحد مسکونی مهر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی نیکزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح مسکن مهر از مهم‌ترین اقدامات ابتکاری دولت محسوب می‌شود به طوری که با اجرای آن افراد زیادی صاحب خانه شدند.

وی با بیان اینکه به صورت نمادین 732 واحد مسکن مهر امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، افزود: تعداد واحدهای مسکونی قبل از دولت نهم و دهم 578 هزار واحد بود که در طول خدمت دولت نهم و دهم 131 هزار واحد مسکونی احداث شد بنابراین افزایش 23 درصدی را در این ارتباط شاهد هستیم.

نیکزاد با بیان اینکه با افتتاح برج مراقبت فرودگاه شرکت هواپیمایی آسمان در ارومیه بیس شد، بیان داشت: هواپیماهای شرکت آسمان می‌توانند شب را در فرودگاه ارومیه مستقر شده و صبح نسبت به انجام ماموریت پروازی خود اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بیان داشت: راه آهن ارومیه ـ میاندوآب تا ایستگاه مهاباد در دو فاز به مرحله اجرا می‌رسد به طوری که فاز نخست تا ایستگاه نقده بوده و بالغ بر 80 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای آغاز ساخت و ساز آن ارائه می‌شود و عملیات اجرایی فاز دوم نیز پس از اتمام فاز نخست آغاز می‌شود.

وی به کلنگ‌زنی بیمارستان در پیرانشهر اشاره کرد و اظهار داشت: بیمارستان 604 تخت‌خوابی پیرانشهر با اعتباری به میزان 70 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده و برای ساخت و ساز آن تلاش می‌شود.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول