اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 105

حبیب‌اللهی:محدودیتی برای ساخت مسکن نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان رامسر گفت: در صورت آماده بودن زمین بهزیستی، ساخت مسکن مددجویان را تا پایان بر عهده می‌گیرد.

حبیب‌اللهی:محدودیتی برای ساخت مسکن نداریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، حمیدرضا حبیب‌اللهی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی یک واحد مسکونی متعلق به یکی از مددجویان بهزیستی گفت: بهزیستی در راستای کمک به جامعه معلولان و محرومان، مجموعه تسهیلاتی را در اختیار این توان‌خواهان قرار می‌دهد که یکی از این امکانات ارائه تسهیلاتی جهت خانه‌دار شدن آن‌ها است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رامسر با اشاره به برخی از برنامه‌های بهزیستی در دهه فجر سال‌ جاری عنوان کرد: در این دهه چندین واحد مسکونی مددجویان برای افتتاح در برنامه قرار دارد.

این مسئول اعلام کرد: اگر زمین برای ساخت مسکن آماده باشد اداره بهزیستی عملیات ساخت آن را قبول کرده و مسکن را آماده و تقدیم مددجو می‌کند و در این ساخت و ساز برای مددجویان و توان‌خواهان محدودیتی نداریم.

حبیب‌اللهی با اعلام این‌که واحدهای مشارکتی اداره بهزیستی از کمک‌های غیرنقدی خیرین همانند اسباب منزل هم می‌توانند استفاده کنند، اظهار داشت: بهزیستی 6 تا 10 میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض به پروژه‌های ساخت مسکن مددجویان اختصاص می‌دهد.                    

وی همچنین در دیگر افتتاح این اداره گفت: اداره بهزیستی در راستای توانمندسازی و برای ایجاد اشتغال پایدار به تعدادی از افراد زیر پوشش خود تسهیلات می‌دهد تا آن‌ها بتوانند با به کارگیری این تسهیلات مشغول به کار شوند.

حبیب‌اللهی ادامه داد: همچنین به یکی از مددجوی کارآفرین این اداره، مبلغ 10 میلیون تومان تسهیلات تعلق گرفت که 6.5 میلیون تومان آن به وی اعطا و بقیه در آینده نزدیک ارائه می‌شود.

وی در مراسم کلنگ‌زنی مسکن یکی دیگر از مددجویان نیز گفت: در سال چندین واحد افتتاح مسکن مددجویان داریم که در اواخر هفته جاری نیز شاهد کلنگ‌زنی یکی دیگر از این واحدها خواهیم بود.

حبیب‌اللهی گفت: اگر معلولان زمین داشته باشند، برای ساخت مسکن آن‌ها هیچ محدودیتی نداریم.

گفتنی است، کلنگ پروژه آبرسانی به روستای گالش‌محله هم به زمین خورد و ساختمان بقعه آقا سید کیا بریشی نیز افتتاح شد.

انتهای‌پیام/86024/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول