اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان نیازمند همراهی/31

مسکنی: محل برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران نامناسب است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران گفت: نمایشگاه کتاب در محل مناسبی برگزار نشده است.

مسکنی: محل برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار علیرضا مسکنی بعد از ظهر امروز در بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ مکان برگزاری نمایشگاه کتاب محل خوبی نبوده و از سطح شهر دور است و آنچه که زیبنده نمایشگاه باشد، نیست.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاهی که در طول سال یک بار برگزار می‌شود و با فرهنگ، علم و اندیشه انسان سر و کار دارد باید در سطح بهتری برگزار شود، بیان داشت: مکان‌ نمایشگاه باید در جایی باشد که همه گروه‌های سنی مردم به راحتی بتوانند حضور یابند.

این مسئول با اشاره به اینکه گاهی لازم است در مسائل به ویژه مسائل اجتماعی، معنوی و علمی ابتکار داشته و جذابیت خلق کنیم، ادامه داد: مکان برگزاری نمایشگاه کتاب محل خوبی نبوده و از سطح شهر دور است و آنچه که زیبنده نمایشگاه باشد، نیست.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه همه دست‌اندرکاران زحمت کشیدند تا فضایی در این وسعت را آماده کنند، اظهار داشت: فضای برگزاری نمایشگاه از نظر فضای درونی بهتر از سال گذشته است.

وی با بیان اینکه تعداد ناشران خوبی در نمایشگاه حضور یافتند، افزود:‌ بعضی از کتاب‌هایی که برای مسائل درون سازمانی نیاز داریم را از نمایشگاه کتاب خریداری کردیم.

مسکنی با اشاره به اینکه اکنون دانش‌آموزان در سطح نمایشگاه حضور دارند، گفت:‌ هر اندازه قشر دانشجو و دانش‌آموز را بیشتر در این مسائل وارد کنیم مفید فایده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه البته حضور دانش‌آموزان نیاز به برنامه‌های جنبی و انگیزه‌های تشویقی دارد و باید جوایزی برای آنها در نظر گرفت، خاطر نشان کرد:‌ هر اندازه در این مسائل هزینه کنیم، ضرر نکردیم.

وی با بیان اینکه مسائل فناوری هم نتوانسته جای کتاب را بگیرد، گفت: کتاب جایگاه و منزلت خاص خودش را دارد و باید کاری کنیم این جایگاه برقرار باشد.

انتهای پیام/86007‌/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول