اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول دهه فجر

نمایشگاه تبیین ابعاد جهانی انقلاب اسلامی برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه تبیین ابعاد جهانی انقلاب اسلامی به منظور آشناسازی طلاب غیر ایرانی توسط جامعة المصطفی العالمیه برپا شد.

نمایشگاه تبیین ابعاد جهانی انقلاب اسلامی برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نمایشگاه تبیین ابعاد جهانی انقلاب اسلامی به همت موسسه آموزش عالی علوم انسانی در حسینیه قدس مجتمع امین جامعة المصطفی العالمیه برپا شد.

این نمایشگاه که از سوی طلاب جامعة المصطفی العالمیه با استقبال خوبی رو به‌رو شده است در هشت محور به بررسی ابعاد مختلف انقلاب اسلامی در صحنه جهانی می‌پردازد.

نخستین غرفه این نمایشگاه با عنوان تصویری از انقلاب اسلامی به معرفی اجمالی این نهضت از آغاز تا پیروزی با استفاده از کلام بزرگان و اندیشمندان، کتب تاریخی و تکه روزنامه‌ها و تصاویر دوران انقلاب پرداخته است.

غرفه دیگر این نمایشگاه به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی اختصاص یافته که در آن ماکت‌هایی از ناو جماران و ماهواره امید و پوسترهایی با موضوع دستاوردهای جوانان در علوم نوین به نمایش درآمده است.

بررسی تاثیر انقلاب اسلامی بر جریانات مختلف جهانی موضوعی است که در غرفه «انقلاب اسلامی و بیداری جهانی» با استفاده از پژوهش‌های طلاب جامعة المصطفی در قالب مقاله، دایرة‌المعارف و پایان‌نامه به آن پرداخته شده است.

همچنین در این نمایشگاه غرفه‌هایی درباره تاثیر انقلاب اسلامی بر شبهه جزیره، آفریقا، بالکان، آسیا و کشورهای عربی به طور اختصاصی برپا شده است.

وحدت در جهان اسلام آخرین غرفه نمایشگاه تبیین ابعاد جهانی انقلاب اسلامی است که در آن به موضوع ضرورت حفظ وحدت میان گروه‌ها و مذاهب مختلف اسلامی پرداخته شده است.

حجت‌الاسلام علی معصومی رئیس موسسه آموزش عالی علوم انسانی در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این نمایشگاه در ایام دهه فجر به منظور معرفی جنبه جهانی انقلاب اسلامی برپا شده است.

وی با اشاره به حضور کارشناسان و اساتید جامعة المصطفی العالمیه در غرفه‌های این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه فرصتی فراهم کرده تا طلابی که از کشورهای مختلف به منظور تحصیل علوم دینی به این مرکز آمده‌اند، بهتر با مبانی انقلاب اسلامی، دستاوردها و نیازهای امروز آن آشنا شوند.

به گفته معصومی این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و 30 دقیقه برای آقایان و بعد از ظهرها برای خانواده‌های طلاب و عموم مردم در طول دهه فجر بر پا خواهد بود.

انتهای پیام/78006/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول