اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران

شهرداری ارومیه پیروز شهرآورد والیبال آذربایجان

خبرگزاری فارس: از هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهرداری ارومیه بر همنام تبریزی خود غلبه کرد.

شهرداری ارومیه پیروز شهرآورد والیبال آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه از هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهرداری ارومیه بر همنام تبریزی خود غلبه کرد.

با توجه به شرایط حساس این دو تیم در جدول رده‌بندی این بازی برای هر دو از اهمیت خاصی برخوردار بود.

تیم شهرداری تبریز این بازی را بهتر از نماینده ارومیه شروع کرد و ست‌های اول و دوم را با نتایج 25 بر 21 و 26 بر 24 پیروز شد.

اما شهرداری ارومیه در ادامه بازی از میزان اشتباهات خود کاست و با پیروزی در ست‌های سوم، چهارم و پنجم با نتایج 25 بر 22، 25 بر 17 و 18 بر 16 میزبان خود را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

شهرداری تبریز با یک امتیاز این دیدار خانگی، ضمن کسب چهارمین شکست متوالی خود، با 18 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

تیم شهرداری ارومیه نیز دوازدهمین برد خود در این فصل را جشن گرفت اما با 34 امتیاز،‌ همچنان در رده پنجم جدول و در تعقیب صدرنشینان باقی ماند.

قضاوت این دیدار بر عهده اصغر حاج کاظمی بود و مهرداد شوشتری به عنوان داور دوم، او را در امر قضاوت یاری کرد و حمید حق‌بین وظیفه نظارت این بازی را بر عهده داشت.

علیرضا نادی، کاپیتان ملی‌پوش شهرداری ارومیه به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نبود و امیر برزگر، دیگر بازیکن این تیم نیز در ست اول از ناحیه انگشت دست چپ مصدوم شد و بازی را ترک کرد.

غیاثی، پاسور اول تیم شهرداری تبریز در ست چهارم اعتراض شدیدی به داور اول داشت و همین مسئله باعث شد ضمن دریافت کارت قرمز از سوی داور، یک ست از جریان بازی بیرون بماند و جای خود را به پرویز پزشکی بدهد.

دراگان جورجویچ، سرمربی صرب شهرداری ارومیه در این دیدار از سعید معروف، فرهاد پیروت‌پور، احسن‌الله شیرکوند، رناتو هرملی، بهرام فرید، وحید سیدعباسی، سعید مصطفی‌وند،‌ فرهاد عادلی و علی رشیدی در ترکیب تیم خود استفاده کرد.

نزدیک به 100 هوادار ارومیه‌ای در سالن شهید اقدمی تبریز حضور داشتند و با تشویق هر دو تیم، صحنه‌های زیبایی در این سالن رقم زدند.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

متین ورامین 3 - پیکان تهران صفر

سایپا البرز 3 - پیشگامان کویر یزد یک

نوین کشاورز 3 - جواهری گنبد 2

باریج اسانس کاشان 3 - میزان خراسان یک

کاله آمل 3 - آلومینیوم المهدی بندرعباس 2

هم‌اکنون تیم‌های پیکان تهران، متین ورامین، کاله مازندران و سایپای البرز به ترتیب با 42، 41، 37 و 35 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم لیگ برتر والیبال ایران قرار دارند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود روز یکشنبه پانزدهم بهمن در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف تیم رده دومی متین ورامین می‌رود و هواداران والیبال ارومیه پس از سپری کردن دو جلسه محرومیت، در این بازی اجازه حضور در سالن را خواهند داشت.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول