اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

سند راهبردی شهرداری از اقدامات جزیره‌ای جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس گفت: سند راهبردی شهرداری اولویت‌ها را در تحریم‌ها مشخص کرده و از اقدامات جزیره‌ای جلوگیری می‌کند.

سند راهبردی شهرداری از اقدامات جزیره‌ای جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از سند راهبردی مدیریت شهری قم که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به آیه 107 سوره انبیا اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) برای رحمت به عالمیان فرستاده شده و در حقیقت برای موحدین و غیرموحدین رحمت عظیم است.

وی خاطرنشان کرد: حکومت نبی مکرم اسلام(ص) وسیله نجات، آسایش و رفاه مردم است اگر عده‌ای در این مسیر لجاجت کردند و نخواستند از این رحمت و مغفرت استفاده کنند خودشان مقصر هستند زیرا خداوند رسولش را به عنوان رحمت برای همه عالمیان فرستاده است.

نماینده مردم قم در مجلس عنوان داشت: پیامبر اکرم(ص) رحمتش عام و برای نجات همه انسان‌هاست و می‌کوشید دلسوزی، رأفت و لطف را در بین مردم پیاده کند.

وی یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) به اندازه‌ای دارای قدر و منزلت بالایی است که خداوند در سوره حجر به نام وی قسم می‌خورد.

آشتیانی ادامه داد: رسول خدا(ص) بر اساس دستورات دین عمل می‌کرد و ذره‌ای از اوامر الهی سرپیچی نمی‌کرد بنابراین اطاعت از او اطاعت از خداست. 

12 بهمن طلوع انقلاب است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به 12 بهمن گفت: 12 بهمن طلوع انقلاب بوده و امام خمینی(ره) در این روز با ورود به میهن منشأ حرکت و برکت شد.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: اگر به نقشه 33 سال پیش قم نگاه کنیم تغییرات اساسی در استان و جوار کریمه اهل بیت(س) مشاهده می‌شود.

وی عنوان داشت: پیروی و اطاعت از پیامبر اکرم(ص) برکات مادی و معنوی فراوانی به همراه دارد که در پیشرفت انقلاب قابل مشاهده است.

آشتیانی خاطرنشان کرد: اگر شهر، استان و کشور سند راهبردی مدیریتی نداشته باشد مسئولان نمی‌دانند تا پایان سال به چه اقداماتی بپردازند.

بسیاری از ساختمان‌های احداث شده نماد شیطان هستند

وی عنوان داشت: بسیاری از ساختمان‌های احداث شده نماد به تمام معنا شیطان بوده و از نظر نقشه دارای نقشه شیطانی هستند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: سند راهبردی کار بزرگی است که از اقدامات جزیره‌ای جلوگیری می‌کند و برنامه‌ای روشن برای آینده محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر در نظرگیری پیوست فرهنگی در برنامه‌ها گفت: اگر در برنامه‌های بالادستی و پایین‌دستی پیوست فرهنگی لحاظ نشود به کشور و انقلاب لطمه می‌زند.

انتهای پیام/78003/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول