اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری محفل انس با قرآن در قرچک با حضور 700 نفر

خبرگزاری فارس: محفل اُنس با قرآن با حضور استاد طوسی از قاریان بین‌المللی توسط آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در قرچک با حضور 700 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با ایام خجسته دهه فجر، محفل انس با قرآن با حضور استاد طوسی از قاریان ممتاز و بین‌المللی در مسجد جامع قرچک برگزار شد.

در این مراسم نورانی که باحضور بیش از 700 نفر از دانش‌آموزان مدارس قرآنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد قاریان و حافظان ممتاز به اجرای برنامه پرداختند.

در این مراسم معنوی، اسدی حافظ کل قرآن که نوجوان و 12ساله  است در حضور دانش‌آموزان به اجرای برنامه پرداخت که موجب شور و نشاط و فضای معنوی در بین دانش‌آموزان و مسئولان شرکت کننده در مراسم شد.

همچنین استاد طوسی از قاریان برجسته و بین‌المللی به تلاوت قرآن پرداخت و دانش‌آموزان مدارس قرآنی برنامه‌های مختلفی مانند قرائت قرآن به زبان انگلیسی و .... را برای حاضران و مسئولان اجرا کردند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر، هدف از انقلاب اسلامی را احیاء ارزش‌ها و گسترش فرهنگ نورانی نماز، قرآن و عترت بیان کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از دانش‌آموزان خواست انس خود را با قرآن و عترت بیشتر کنند و با تمسک به اهل بیت علیهم‌السلام و قرآن کریم آینده خود را بیمه کنند.

هوشنگ کولیوند، مهم‌ترین و مطمئن‌ترین راه تقرب به حضرت حق را در انس بیشتر با قرآن کریم دانست و گفت: انس با قرآن مراحلی دارد که شامل روخوانی، روانخوانی، حفظ، دقت در ترجمه آیات و مطالعه تفاسیر قرآنی و مهم‌تر از همه عمل به دستورات الهی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری پس از انقلاب اسلامی، فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/2462/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول